دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ساعت ۹:۵۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان خبر داد:

آیین شب شعر آرتین و گرامیداشت شهدای شاهچراغ در شیروان برگزار شد

ابراهیم عباس پور گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آستان مقدس امامزاده شاهچراغ (ع) در شیراز، آیین شب شعر آرتین با حضور جمعی از شاعران آیینی در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان برگزار شد.
آیین شب شعر آرتین و گرامیداشت شهدای شاهچراغ در شیروان برگزار شد,

به گزارش عصراترک از شیروان، ابراهیم عباس پور در این آیین با بیان خوش آمد به حاضرین گفت: این شب شعر به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بیگناه حادثه تروریستی آستان مقدس امامزاده شاهچراغ(ع) در شیراز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان برگزار شد.

عباسپور با گرامی داشت یاد و خاطره زنده یادان قربان عامل و حوریه ملکی از شاعران آیینی شهرستان شیروان که در سال جاری آسمانی شدند افزود: در این شب شعر شاعران آیینی شجاع روشن، صغری ابراهیمی، ابراهیم صفایی، معصومه قوامی و حیدر علی سلیمی اشعاری را سرودند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم شاهچراغ (ع)گفت: فرهنگ ما و هنر ما بهترین ابزار برای بهره گیری در این ایام است.

کاظم حریف در ادامه خواستار تقویت بیشتر هنرمندان و شعرا شد و افزود: محتوای دینی در قالب هنر تاثیر و باقی ماندگی بیشتری را در جامعه به جا خواهد گذاشت.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری چنین آیین هایی را به فال نیک گرفته و امیدواریم که ان شاء الله بتوانیم در آینده از ظرفیت بیشتر سایر دوستان شاعر نیز استفاده نماییم.

مداحی توسط حسین رشیدی از مداحان اهل بیت (ع) و اهدای لوح سپاس و هدایا به شاعران از دیگر برنامه های این آیین شب شعر بود.

 

خبرنگار : حسینعلی ظفری

انتهای پیام/ حق بین 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک