سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ساعت ۱۸:۳۹

پیشتازی شهرداری شیروان در بحث هوشمند سازی ترافیک از سایر شهرداری های استان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه شهرداری شیروان در زمینه هوشمند سازی ترافیک، از سایر شهرداری های سطح استان پیشتاز است، گفت: سبقت بسیار محسوس شهرداری شیروان از سایر شهرداری های استان خصوصا شهرداری بجنورد، باعث شده تا دغدغه خاصی در زمینه تصادفات و موضوع سرقت در این شهرستان نداشته باشیم.
پیشتازی شهرداری شیروان در بحث هوشمند سازی ترافیک از سایر شهرداری های استان ,

به گزارش عصر اترک از شیروان، سردار سعید مطهری زاده در چهارمین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات و جانباختگان سطح استان که در سالن همایشات برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم الحرام اظهار داشت: در این ایام باید تمام دستگاه ها خصوصا پلیس و شهرداری به بهترین نحو ممکن به شهروندان و عزاداران حسینی خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تصادفات در سطح استان خوب نیست، افزود: در حوزه اقدامات پلیسی تلاش های زیادی انجام شده اما مشکلی که وجود دارد، بحث مهندسی جاده ها است که باید با جدیت بیشتری در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه در سطح شهرها نیز گاها مشکلاتی باعث می شود تا موضوع تصادفات، نگران کننده باشد، تصریح کرد: نیاز است تمام دستگاه ها کمک کنند تا موضوع تصادفات بهتر شود.

سردار مطهری زاده ادامه داد: علی رغم پیگیری ها و تلاشهایی که توسط پلیس در شورای هماهنگی ترافیک استان در این حوزه انجام شده، متاسفانه برخی از دستگاه ها همکاری لازم را ندارند و همین موضوع باعث شده تا معابر و گذرگاه های نا ایمن موجب افزایش آمار تصادفات و تلفات ترافیکی باشد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بر مسئول سازی دستگاه ها در خصوص کاهش تصادفات تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه انضباط ترافیکی شهر تحت قدرت پلیس راهور است لذا می طلبد تا شهرداری ها با پلیس بیش از گذشته تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و در خصوص مبلمان شهری که بحث ترافیک نیز جزئی از همین مبلمان شهری محسوب می شود با جدیت بیشتری تلاش کنند.

رئیس پلیس باب الرضا(ع) با تقدیر و تشکر از تلاش های بسیار خوبی که توسط شهرداری شیروان در رابطه با موضوع ترافیک شهری و هوشمند سازی صورت گرفته، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه اقدام شهرداری شیروان باید به عنوان یک الگوی مطرح برای سایر شهرداری های استان بدل شود، این موضوع باعث شده تا در حوزه تصادفات و سرقت ها در این شهرستان دغدغه ای نداشته باشیم.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک