جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ساعت ۹:۳

نانوایی های خراسان شمالی در مسیر اجرای کامل طرح هوشمند سازی یارانه نان

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: از یک هزار و ۳۰۱ نانوایی در سطح استان یک هزار و ۲۵۸ نانوایی معادل ۹۷ درصد به کارتخوان های هوشمند سازی مجهز شده اند که به زودی شاهد اجرای صد درصدی این طرح خواهیم بود .
نانوایی های خراسان شمالی در مسیر اجرای کامل طرح هوشمند سازی یارانه نان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد بدری با بیان اینکه یکی از زیر طرح های، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها هوشمندسازی توزیع یارانه نان است، افزود : در نانوایی هایی که با آرد یارانه ای نان پخت می شود، دستگاه هوشمند نصب و مشخص خواهد شد که چه کسی، چه میزان نان و چه نوع نانی را خریداری کرده که این اقدام به منظور صرفه جویی و جلوگیری از قاچاق آرد است .

وی با بیان اینکه تعداد نانوایی های باقی مانده به دلیل مشکلات انحصار وراثت تاکنون مجهز به کارتخوان های هوشمند سازی نشده ، گفت : مهلت یک هفته ای به این نانوایی ها داده شده تا هر چه سریع تر نسبت به تجهیز نانوایی به دستگاه کارت خوان های هوشمند اقدامات لازم را انجام دهند .

نمره قبولی خراسان شمالی در اجرای طرح هوشمند سازی توزیع یارانه نان در سطح کشور

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز در کارگروه گندم ، آرد و نان استان  گفت : استان در اجرای طرح هوشمند سازی توزیع یارانه نان نسبت به سایر استانها عملکرد مطلوبی داشته است لذا فرمانداران نسبت به اجرای صددرصدی این طرح در شهرستان ها اقدام کنند.

ناصر فخر موحدی بر برگزاری مستمر این کارگروه در سطح استان و شهرستان ها تاکید کرد و افزود : با برگزاری مستمر این جلسات موضوع نظارت ها و کنترل  بر سطح نانوایی ها با مدیریت و دقت بیشتری انجام خواهد گرفت .

فخر موحدی خاطر نشان کرد : ضروریست تا مجموعه های جهاد کشاورزی ، اداره غله ، بسیج و اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی و صنعت ، معدن و تجارت استان  از تخلفات احتمالی در سطح نانوایی ها جلوگیری کنند .

وی  گفت : هر چند تعداد واحد‌های نانوایی که اقدام به دریافت سهمیه ماهانه آرد داشته اما پخت نان صورت نگرفته اندک است اما  همین موارد اندک هم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک