جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ساعت ۷:۴۳
در راستای توزیع عادلانه یارانه ها؛

نانوایی های یارانه ای خراسان شمالی به کارتخوان های هوشمند تجهیز شدند/فروش نان بر اساس وزن در استان تصمیم گیری نشده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: نانوایی های یارانه ای مناطق شهری و روستایی استان در راستای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها به کارتخوان های هوشمند تجهیز شدند.
نانوایی های یارانه ای خراسان شمالی به کارتخوان های هوشمند تجهیز شدند/فروش نان بر اساس وزن در استان تصمیم گیری نشده است,

سید جلال موسوی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: در گذشته یارانه نان در ابتدای زنجیره تولید آرد و نان اختصاص می یافت، حال، با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها، یارانه به انتهای زنجیره ( مصرف کننده) اختصاص پیدا می کند.

موسوی با بیان اینکه در خراسان شمالی یک هزار و 300 واحد نانوایی فعال هستند، اعلام کرد: کارتخوان های هوشمند به نانوایی های یارانه ای یک و دو که دارای کد هستند، اختصاص پیدا می کند که در حال انجام است.

وی گفت: در استان تا به کنون یک هزار و 50 واحد نانوایی به کارتخوان های هوشمند تجهیز شده اند و خرید نان با این دستگاه ها در حال انجام است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی یادآور شد: هنوز 15 درصد دیگر از نانوایی های یارانه ای استان به این دستگاه تجهیز نشده اند که یا مالک پروانه فوت شده است و یا جابجایی و تغییرات داشته اند.

وی افزود: این نانوایی ها باید مسائل را حل کنند تا بتوانند به کارتخوان های هوشمند تجهیز شوند.

موسوی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان انجام نمی شود و مشتریان با هر کارت بانکی که در اختیار می توانند نان خریداری کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این دستگاه های جدید قیمت خرید انواع نان مشخص شده است، گران فروشی میسر نیست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی همچنین افزود: با تامین این امکانات زیرساختی سخت افزاری و نرم افزاری در استان به منظور عرضه نان، میزان تولید نان، میزان فروش نان و ساعت کار نانوایی ها مشخص و رصد می شود.

وی در خاتمه در باره فروش نان بر اساس وزن نیز اظهار کرد: قابلیت فروش نان یارانه ای بر اساس وزن در این کارتخوان ها فراهم شده است که البته این کارتخوان ها باید به دستگاه باسکول متصل شوند.

موسوی اعلام کرد: با این وجود، اعمال فروش نان بر اساس وزن به تصمیم گیری کارگروه آرد و نان استان و کارشناسان بستگی دارد که هنوز در استان برای اعمال فروش نان بر اساس وزن تصمیم گیری نشده است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک