شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ساعت ۱۳:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

واژگونی تراکتور جان راکب ۴۵ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی واژگونی تراکتور در روستای برزو این شهرستان، راننده 45 ساله جان خود را از دست داد.
واژگونی تراکتور جان راکب 45 ساله را گرفت,

 سرهنگ مجید یگانه پور در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان در تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: در پی اعلام گزارشي به مركز فوريت هاي 110 پلیس، مبني بر واژگونی یک دستگاه تراکتور کمرشکن در روستای برزو شهرستان شیروان بلافاصله عوامل گشت به محل اعلامی اعزام شدند.

وي ادامه داد: با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که یک دستگاه تراکتور در حین کار در داخل زمین، واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه متاسفانه در پی این حادثه راننده 45 ساله تراکتور جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: این فرد در حین جمع آوری سنگ های داخل زمین با تراکتور بوده و برای این منظور تریلی دوچرخ یدک نموده که در زمان خالی کردن سنگ ها به داخل دره و به علت سنگینی بار و شیب زیاد، تراکتور از کنترل راننده خارج و به داخل دره واژگون شده است.

سرهنگ یگانه پور به بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر به بیمارستان شیروان انتقال شد، از شهروندان خواست: در استفاده از ادوات کشاورزی اصول ایمنی را رعایت نمایند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 
انتهای پیام/حق بین
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک