جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۱:۵۳
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

برگزاری جشنواره های سرود نوعی فرهنگ سازی و جریان سازی است/ با خلق سرود به جریان انقلاب کمک خواهد شد

سردار فرجی با بیان اینکه سرود فرهنگ ساز و جریان ساز است و تاثیر به سزایی در جامعه دارد، گفت: با خلق سرودهای انقلابی قطعا به جریان انقلاب و اسلام برای مقابله با استکباری که در فضای مجازی برعلیه باورهای جوانان تلاش می کنند، کمک خواهد شد.
برگزاری جشنواره های سرود نوعی فرهنگ سازی و جریان سازی است/ با خلق سرود به جریان انقلاب کمک خواهد شد,

به گزارش خبرنگار عصراترک، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در اختتامیه مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر استان اظهار داشت: جشنواره های سرود نوعی فرهنگ سازی و جریان سازی در جامعه ایجاد می کند.

 

وی با اشاره به اینکه سرودها، دلها، مغزها و روان‌ها را هدایت می کند، ادامه داد: در دفاع مقدس نیز با این سرودها ایجاد نشاط می کردند که باعث ایجاد ایستادگی در برابر دشمن و تقویت روحیه و اندیشه  رزمندگان می شد.

 

سردار فرجی با بیان اینکه سرود فرهنگ ساز و جریان ساز است و تاثیر به سزایی در جامعه دارد، گفت: با خلق سرودهای انقلابی قطعا به جریان انقلاب و اسلام برای مقابله با استکباری که در فضای مجازی برعلیه باورهای جوانان تلاش می کنند، کمک خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: سرود ملی، زبان مشترک دنیا برای هر‌ کشور است که تمام اعتقادات، اصول و خط قرمز های هر کشور در سرود ملی آن کشور نهفته است و به دنیا پیام می دهد که چه چیزهای برای آن کشور مهم است.

 

وی با بیان اینکه در استان خراسان شمالی ۷۵ گروه سرود ایجاد شده، ادامه داد: امروز در آیین اختتامیه این جشنواره، بخشی از گروه ها به عنوان برترین ها تقدیر می شوند که دلیلی بر ناامیدی بقیه نیست، زیرا براساس تلاش و کوشش این نوجوانان محتوایی تولید شده، که ارزشمند و مهم است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: لذا تمام این گروه های سرود، مهم هستند و از تولیداتی که در طول سال با زحمات نوجوانان تهیه شده است، استفاده و بهره برداری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد:  از تولیدات ارسال شده به جشنواره در رسانه ملی و مجموعه بسیج بهره برداری شود، زیرا آثار و برکات خوبی برای نسل نوجوان دارد و ذهن ها و شخصیت ها را شکل می دهد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک