شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ساعت ۲۲:۵۱
امام جمعه موقت شهرستان بجنورد گفت:

امروز وظیفه ما تبیین واقعیت های انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد ضمن اشاره به جهاد تبیین که سخن مقام معظم رهبری است، گفت: حکم جهاد تبیین صادر شده و هر شخصی که آشنا به آن است باید واقعیت ها را برای دیگران تبیین کند.
امروز وظیفه ما تبیین واقعیت های انقلاب اسلامی است,خراسان شمالی+بجنورد+جهاد تبیین+حجت الاسلام مهدوی پور+دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری بجنا، حجت الاسلام مهدوی پور، امام جمعه موقت شهرستان بجنورد عصر امروز در حاشیه مراسم جشن ملی ۱۴۰۰ دهه مبارک فجر، گفت: برخورداری از شخصیت هایی عادل، شجاع، عالم و استوار همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله نعمت های بزرگی است که خداوند نصیب ملت ایران کرده است.

 

وی با اشاره به آن که وحدت امت اسلام سرمایه ای بی نهایت است. افزود: از دیگر الطاف خداوند به ملت ایران در این43سال، وحدت بین اقوام است.

 

حجت الاسلام مهدوی پور بیان داشت: باید قدردان نعمت ولایت باشیم و گوش و جان خود را به صحبت های ولی فقیه بسپاریم.

 

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد تصریح کرد: ملت ایران همانند اوایل انقلاب، با همان شعارها، آرمان ها و اهداف،  مسیر خود را به صورت مستمر طی می کند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: شکست رژیم پهلوی توسط حضرت امام خمینی(ره) نه تنها شکست حاکمیت موجود در ایران بود بلکه شکست تمامی استکبار جهانی بود. 

 

حجت الاسلام مهدوی پور با اشاره به دو کلمه «الله و استقامت» که از شعارهای اصلی حضرت امام(ره) بود، گفت: امروز هم رمز بقای انقلاب اسلامی همان شعارهای امام(ره) می باشد. 

 

وی ضمن اشاره به داستان های مختلفی که از پیامبران در قرآن آمده است، گفت: این داستان ها، واقعیت هایی است که اگر در دل ها زنده بمانند باعث حیات ملت ها شده و اگر غفلت بشود باعث نابودی ملت ها می شود.

 

وی ضمن اشاره به مشکلات و کمبودهای فراوانی که پیش از انقلاب مردم ایران با آن دست و پنجه نرم می کردند، گفت: انقلاب اسلامی، اعتقاد، علم، آگاهی و معرفت ملت ایران را افزایش داد که این از برکات انقلاب می باشد.

 

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد ضمن اشاره به جهاد تبیین که سخن مقام معظم رهبری می باشد، گفت: حکم جهاد تبیین صادر شده و هر شخصی که آشنا به آن است باید واقعیت ها را برای دیگران تبیین کند.

 

وی افزود: امروزه هدف دشمن کوچک نمایی دستاوردهای انقلاب و بزرگ نمایی عیب ها در این 43سال پیروزی انقلاب اسلامی می باشد. 

 

انتهای پیام/عبداله یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک