دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ساعت ۱۲:۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان :

انجام ٩٨٠ فعالیت برای کاهش آسیب های اجتماعی در راز و جرگلان

یاسر قدیمی گفت: 980 فعالیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان راز و جرگلان از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.
انجام  ٩٨٠ فعالیت برای کاهش آسیب های اجتماعی در راز و جرگلان,

سرگرد پاسدار یاسر قدیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان  در گفتگو با خبرنگار عصر اترک  بیان داشت : یکی از برنامه های جدی بسیج و سپاه در سال جاری کمک به کاهش آسیب اجتماعی از جمله کاهش، طلاق، کاهش اعتیاد، افزایش ازدواج، افزایش فرزندآوری، ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر است. 

وی افزود : معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج راز جرگلان با همکاری فرماندهان پایگاه های بسیج در شش ماهه اول سال جاری در سطح شهرستان راز و جرگلان به ارائه بیش از دویست و بیست و یک کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۷۵ مسابقه فرهنگی و ورزشی ۱۹۰ تولید محتوا ۴۴ کار خلاقانه با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان پرداخته است. 

فرمانده سپاه شهرستان رازو جرگلان خاطرنشان کرد: لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان‌های متولی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقای سلامت محله یکی از مهم ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رازو جرگلان است.

انتهای پیام / علی رضا خان شریفان 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک