پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ساعت ۱۰:۵۳
مدیر فرودگاه شهدای بجنورد خبر داد:

دو برابر شدن تعداد پرواز های فرودگاه بجنورد در نیمه نخست امسال

مدیر فرودگاه شهدای بجنوردگفت: تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد به مقصد تهران طی نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته تا حدود دو برابر افزایش داشت.
دو برابر شدن تعداد پرواز های فرودگاه بجنورد در نیمه نخست امسال,

ابراهیم قدمگاهی، مدیر فرودگاه شهدای بجنورد در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: طی فصل تابستان امسال 218 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بجنورد به مقصد تهران انجام شد که هشت هزار و 240 نفر مسافر به مقصد سفر کردند.

قدمگاهی گفت: از این فرودگاه به مقصد تهران در فصل تابستان سال گذشته 134 پرواز رفت و برگشت انجام شد که شش هزار و 344 مسافر به مقصد سفر کردند.

وی افزود: در فصل تابستان امسال 58 هزار و 185 کیلوگرم بار و در فصل تابستان سال گذشته 38 هزار و 888 کیلوگرم بار از این فرودگاه به تهران بارگیری شد.

مدیر فرودگاه بجنورد خاطر نشان کرد: در مجموع در شش ماهه نخست امسال از این فرودگاه به مقصد تهران 398 پرواز رفت و برگشت و در شش ماهه نخست سال گذشته 192 پرواز رفت و برگشت انجام شدند.

قدمگاهی افزود: در شش ماهه نخست امسال 15 هزار و 681 مسافر و در شش ماهه نخست سال گذشته نیز 9 هزار و 310 مسافر از این فرودگاه به مقصد تهران سفر کردند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک