سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ساعت ۱۲:۴۶
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

زمان دقیق توزیع واکسن آنفولانزا در داروخانه های خراسان شمالی اطلاع رسانی خواهد شد

علی یوسفی با بیان اینکه تاکنون واکسن آنفولانزا جهت توزیع در داروخانه ها وارد استان نشده است، گفت: روال در سایر استان های کشور نیز به این صورت است و قطعا در صورت دریافت واکسن جهت توزیع عمومی در داروخانه ها اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
زمان دقیق توزیع واکسن آنفولانزا در داروخانه های خراسان شمالی اطلاع رسانی خواهد شد,

علی یوسفی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با واکسن آنفولانزا، اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا و استفاده مردم از ماسک، رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی پیش بینی این است که آنفولانزا در مقایسه با سال های گذشته کمتر باشد.


وی با بیان اینکه تاکنون به معاونت های غذا و دارو دانشگاه زمان دقیقی برای ورود واکسن آنفولانزا به استان ها ابلاغ نشده است، گفت: در صورت دریافت واکسن آنفولانزا توسط دانشگاه های علوم پزشکی جهت توزیع برای عموم مردم در داروخانه ها اطلاع رسانی از طریق مراجع مربوطه انجام خواهد شد.


یوسفی خاطر نشان کرد: نبود واکسن آنفولانزا در داروخانه ها مختص استان خراسان شمالی نیست و  روال در سایر استان های کشور نیز به این صورت است.


انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک