سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ساعت ۱۰:۳۱
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس هزینه کرد یک میلیارد یورو اختصاص داده شده به وزارت بهداشت را بررسی می کند

علی جدی گفت: مجلس به صورت ویژه در موضوع بحث چگونگی هزینه کرد یک میلیارد یورو اختصاص داده شده به وزارت بهداشت از صندوق ذخیره ارزی ورود پیدا کرده است و در دست بررسی قرار دارد.
 مجلس هزینه کرد یک میلیارد یورو اختصاص داده شده به وزارت بهداشت را بررسی می کند,

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با مبلغ یک میلیارد یورویی که مقام معظم رهبری اعلام کردند جهت تسریع در امورات کرونا از صندوق ذخیره ارزی برداشت شود، اظهار داشت: تاکنون مبلغ 300 میلیون یورو به وزارت بهداشت اختصاص پیدا کرده است.


وی ادامه داد: رسیدگی به این موضوع در مجلس در دستور بررسی قرار گرفته است که مبلغ یک میلیارد یورو در چه مباحثی هزینه شده که وزارت بهداشت اعلام کرده اختصاص داده نشده است.


جدی اضافه کرد: دولت مدعی است که بخشی از این مبلغ در مباحث جانبی مرتبط با کرونا از جمله کمک به اصناف تعطیل شده،  هزینه خواهد شد و تنها مربوط به مسائل درمان نیست.


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این مبلغ در بحث کرونا هزینه شود که این هزینه ها شامل حوزه درمان، حمایتی از اصناف تعطیل شده است و اکنون در حال بررسی است که آیا کلیه مبلغ یک میلیارد یورو در حوزه بهداشت و درمان بوده است که اختصاص پیدا نکرده است یا اینکه در حوزه های دیگر نیز بوده است.

 

انتهای پیام. / رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک