دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۲۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ساعت ۱۰:۹

ممنوعیت تدفین اجساد مشکوک و یا مبتلا به کرونا در معصوم‌زاده بجنورد

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با توجه به اهمیت بهداشتی و لزوم رعایت شرایط مرتبط با دفن اجساد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا گفت: تدفین اجساد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در معصوم‌زاده بجنورد ممنوع و محل مخصوصی در گورستان پارک جاوید به این امر اختصاص یافته است.
ممنوعیت تدفین اجساد مشکوک و یا مبتلا به کرونا در معصوم‌زاده بجنورد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، نورزیان اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشت شهرستان های استان، از مرحله تحویل جسد از بیمارستان ها تا مرحله دفن بهداشتی و نهایی اجساد در سطح شهرها و تمامی روستاهای استان بر روند امور نظارت کامل را دارند.

این مقام مسئول از مردم و خوانواده های متوفی خواست تا در تمام مراحل تحویل جسد تا دفن اموات، همکاری لازم را با کارشناسان بهداشتی مراکز بهداشت شهرستان ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجساد بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در همه شهرستان ها یا روستاهای استان با رعایت مسائل بهداشتی و با حضور کارشناسان بهداشت محیط امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: اجساد در شهرستان ها با هماهنگی شهرداری و در روستاها با هماهنگی دهیاران دفن می شود.

نوروزیان یادآور شد: تدفین اجساد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در معصوم‌زاده بجنورد ممنوع و محل مخصوصی در گورستان پارک جاوید به این امر اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک