دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ساعت ۸:۱۹

زلزله هیچ آسیبی به خطوط ریلی نرسانده است/ آمادگی برای کمک رسانی

یک مقام مسئول در شرکت راه آهن گفت: هیچ آسیبی به خطوط ریلی واقع در محدوده زلزله امروز در آذربایجان شرقی نرسیده است.
زلزله هیچ آسیبی به خطوط ریلی نرسانده است/ آمادگی برای کمک رسانی,زلزله+آذربایجان غربی+ زلزله میانه+زلزله ارومیه+ کشته های+زلزله+ راه+آهن+راه آهن+ زمین لرزه+زمین+لرزه

صادق سکری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خسارات زلزله امروز میانه اظهار داشت: این زمین لرزه تا کنون خسارتی به خطوط ریلی وارد نکرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی برای تردد قطارها در مسیر آذربایجان شرقی نداریم، افزود: نه خطوط ریلی قدیمی منطقه که از میانه به تبریز می رود و نه خطوطی که اخیرا ساخت آن به اتمام رسیده و میانه را به بستان آباد متصل می کند، هیچ کدام دچار آسیب و خسارت نشده اند و تردد در خطوط ریلی منطقه شمال غرب در جریان است.

سخنگوی شرکت راه آهن در پاسخ به این پرسش که آیا در زمان وقوع زلزله در ساعت 2:17 بامداد امروز، قطاری در این منطقه در حال تردد بود، گفت: تا آنجا که در جریان هستم، در زمان وقوع زلزله آسیبی به قطارهای مسافری یا باری در حال تردد در این محدوده وارد نشده است.

وی اعلام کرد: شرکت راه آهن آمادگی دارد خدمات امدادی و کمک رسانی به مناطق آسیب دیده را در محدوده خطوط ریلی به آسیب دیدگان ارائه داده و بسته های امدادی را منتقل کند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک