یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ساعت ۳:۳۱

منتخبان پیروز شورای ۴ شهر خراسان شمالی معرفی شدند

فرمانداران شهرستان های اسفراین، فاروج، گرمه و راز و جرگلان منتخبان پیروز این دور از رقابت های شوراهای شهر مرکز شهرستان های خود را اعلام کردند.
منتخبان پیروز شورای 4 شهر خراسان شمالی معرفی شدند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، فرمانداری شهرستان اسفراین اعلام کرد: ابراهیم بابایی با پنج هزار و 605 رای، عیسی دانایی هژیر با پنج هزار و 182 رای، سلیمان غفاری جوشقان با چهار هزار و 962 رای، علیرضا حسین آبادی با چهار هزار و 865 رای، شمسعلی شعبانیان با چهار هزار و 558 رای، حسین عاقبتی راد با چهار هزار و 262 رای و طلعت رگبار با سه هزار و 850 رای پیروز این دوره از انتخابات شورای شهر اسفراین شدند.

فرمانداری شهرستان فاروج نیز اعلام کرد: جواد قائمی با دو هزار و 589 رای، رجبعلی ایزدجو با دو هزار و 581 رای، علی رجب پور با دو هزار و 368 رای، علی توافقی با دو هزار و 329 رای و قدرت الله نامدار پور با دو هزار و 78 رای به شورای شهر فاروج راه یافتند.

فرمانداری شهرستان راز و جرگلان نیز احیاء عابدی، حسن رست، امین ساعدی، سید حاتم حاتمی و رضا خانلری را نیز منتخبان پیروز شورای شهر راز اعلام کرد.

همچنین فرمانداری شهرستان گرمه نیز اعلام کرد: عباس یعقوبی با سه هزار و 119 رای، علیرضا مفتح با دو هزار و 185 رای، حسین دوست محمدی با دو هزار و سه رای، زینب حسینی با هزار و 989 رای و تقی یعقوبی با هزار و 758 رای، منتخبان پیروز شورای شهر گرمه هستند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک