دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ساعت ۰:۱۴
همزمان با سراسر کشور

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان  خراسان شمالی آغاز شد

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان  خراسان شمالی آغاز شد,

به گزارش عصر اترک،  کار رای‌گیری از مردم ولایت‌مدار استان خراسان شمالی از ساعت 8 صبح امروز و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در برخی نقاط شاخص استان تعداد قابل توجهی از مردم پیش از شروع رای‌گیری حاضر شدند تا نخستین رای‌های این حماسه ملی را به نام خود ثبت کنند.

در این استان درمجموع هزار و ۹۲ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار فعالیت می‌کنند و 647 هزار و شش نفر واجد شرایط اخذ رأی در خراسان شمالی هستند که از این تعداد 19 هزار و پانصد و 56 نفر رأی اولی هستند.

برای انتخابات ریاست جمهوری 890 صندوق ثابت و 202 صندوق سیار در استان راه‌اندازی شده که 386 مورد آن شهری و 706 مورد آن روستایی است.

درمجموع 17 هزار نفر در سطح استان برپایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را بر عهده دارند تا این دوره از انتخابات هم همچون دوره‌های قبل باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک