یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ساعت ۳:۵۵

دعوت بسیج رسانه از مردم خراسان شمالی برای حضور حماسی بر صندوق های اخذ رای

بسیج رسانه استان خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از مردم استان برای حضور حماسی بر صندوق های اخد رای فردا 29 اردیبهشت دعوت کرد.
دعوت بسیج رسانه از مردم خراسان شمالی برای حضور حماسی بر صندوق های اخذ رای,

به گزارش عصر اترک در این بیانیه آمده است: امام خامنه ای (مدظله العالی ) : روز انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی  روز جشن وشادی است.
اکنون در آستانه‌ 2 انتخابات مهم و سرنوشت‌ ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اطمینا داریم  شما مردم انقلابی، همچون انتخابات‌ ها و راهپیمایی ‌های گسترده گذشته، بار‌ دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌ کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌ های رای، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.
اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی ، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است. امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات بعنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.
ما اعضای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی و اصحاب رسانه استان بار دیگر همراه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خراسان شمالی علاوه بر افتخار انعکاس حضور حداکثری مردم در لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی ) در انتخابات شرکت می نماییم ،تا علاوه بر نمایش اقتدار نظام اسلامی و مردم سالاری دینی بار دیگر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس نموده و بر پایبندی خود را با پیمانی که با امام (ره) و شهدا بستیم نشان دهیم .
سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک