دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ساعت ۳:۴۵

دعوت مسئولان استان از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در انتخابات

نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه دعوت کردند.
دعوت مسئولان استان از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در انتخابات,

 به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، متن بیانیه حبیب ا... مهمان نوازنماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری ابوالقاسم یعقوبی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد ومحمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران بار دیگر در آستانه خلق حماسه ای دیگر قرار دارد تا با حضور و مشارکت حداکثری  در پای صندوق های رأی هم تکلیف ملی و شرعی خود در تثبیت نظام جمهوری اسلامی به عنوان خونبهای هزاران شهیدگلگون کفن و ثمره مجاهدت های میلیون ها ایرانی ولایتمدار را ادا کنند و هم از حق شهروندی  در تعیین سرنوشت خود به بهترین شکل استفاه کنند.

بدون تردید مجریان، ناظران و عموم دست اندرکاران انتخابات در استان نیز با تأسی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که میزان را رأی مردم می دانستند و رهبر فرزانه انقلاب که از آرای مردم به عنوان حق الناس یاد کرده اند، تمام همت خود را به کار می گیرند تا با رعایت کامل امانتداری و تأمین سلامت و امنیت انتخابات، در شکل گیری این مشارکت باشکوه و صیانت و پاسداری از این امانت الهی نقش آفرین باشند.

اینجانبان در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز ،از مردم فهیم خراسان شمالی دعوت می نمائیم،  شعب اخذ رأی را به سان سنگرهای جهادی عظیم تلقی کنند و همراه و همگام با ملت بزرگ ایران بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک