دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ساعت ۰:۵۸
امام جمعه بجنورد:

به کسی رای دهیم که نه از کسی بترسد و نه طمع به دست کسی داشته باشد/ ۲۹ اردیبهشت روز آزمون بزرگ سیاسی و دینی

امام جمعه بجنورد گفت: باید به کسی رای دهیم که نه از کسی بترسد و نه طمع به دست کسی داشته باشد کسی که می خواهد رئیس جمهور ایران شود نباید از دشمنان بترسد و دست طمع به سوی بیگانگان دراز کند بلکه باید اقتصاد را شکوفا و خودکفایی را تقویت کند.
به کسی رای دهیم که نه از کسی بترسد و نه طمع به دست کسی داشته باشد/ 29 اردیبهشت روز آزمون بزرگ سیاسی و دینی,

به گزارش عصر اترک به نقل از بجنا؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد:  مسئله انتخابات در کشور ما هم مسئله سیاسی و هم مسئله دینی است یعنی یک مسئله خشک سیاسی بدون دیانت نیست چرا که نظام ما یک نظام دینی ، سیاسی است.
وی افزود: رای دادن ما هم یک وظیفه دینی و حق انسانی است لزا نام آن می شود تکلیف ، تکلیف یعنی اگر نرویم و در انتخابات شرکت نکنیم معصیت کرده ایم.
وی با بیان اینکه در انتخابات دو تکلیف اساسی داریم، اظهار داشت: اولین تکلیف حضور حداکثری در پای صندوق های رای است و باید همه همتمان این باشد که بیایم و در صحنه حضور داشته باشیم.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اصل حضور یک تکلیف است چون حضور در پای صندوق های رای یعنی تجدید پیمان با نظام اسلامی ، تجدید بیعت با ولایت فقیه ، تجدید پیمان با قانون اساسی، بنابراین حضور ما  معنادار است.
وی در ادامه بیان داشت: حضور در پای صندوق های  رای یک پیام مهم و اساسی دارد و آن این است که به گوش جهانیان می رسانیم که ما انقلاب کرده ایم و پای آن ایستاده ایم و دست از رهبری انقلاب برنمی داریم و مطیع فرمان او هستیم.
وی تصریح کرد: هرچه بیشتر در پای صندوق ها حضور پیدا کنیم یاس دشمنان بیشتر و امید دوستان بیشتر خواهد شد.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: تکلیف دوم ما انتخاب درست است که باید با تحلیل و فکر و اندیشه انجام شود و به آن کسی رای دهیم که از همه کسانی که کاندید شده اند توانا تر و مورد اعتمادتر باشد.
وی با بیان اینکه به کسی رای دهیم که توانمدی سیاسی ، دینی علمی آن بیشتر، دوست شناس دشمن شناس شجاع و نترس باشد، گفت: باید به کسی رای دهیم که نه از کسی بترسد و نه طمع به دست کسی داشته باشد کسی که می خواهد رئیس جمهور ایران شود نباید از دشمنان بترسد و دست طمع به سوی بیگانگان دراز کند بلکه باید اقتصاد را شکوفا و خودکفایی را تقویت کند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: حلقه صالحین را شورای نگهبان تعیین کرده است و ما باید از این حلقه، صالح تر و قوی تر را انتخاب کنیم و ان شاالله در روز 29 اردیبهشت ماه که روز آزمون بزرگ سیاسی و دینی ماست و امیدواریم مانند دگیر آزمون ها در این 37 سال ، نمره عالی بگیرم ، دشمنان را در اهدافشان ناکام کنیم.
انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک