جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ساعت ۱:۴۷

گرم شدن فضای انتخابات رئیس جمهوری در خراسان شمالی/ بازشدن ستاد ۳ نامزد

همزمان با آغاز مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در کشور تحرکات انتخاباتی در خراسان شمالی نیز آغاز شد و  روسای تعدادی از ستاد انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری در استان معرفی شدند و تاکنون ستاد 3 تن از نامزدها در استان فعال شده است.
گرم شدن فضای انتخابات رئیس جمهوری در خراسان شمالی/ بازشدن ستاد 3 نامزد,

به گزارش عصر اترک،هم اکنون ستاد تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، و محمد باقر قالیباف 3 نامزد از شش نامزد انتخابات رئیس جمهوری در خراسان شمالی فعال است و رفته رفته فضای سرد تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در این استان گرم می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هم اکنون ستاد های انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در تمام شهرستان های استان دایر شده است.

محمد تقی ایرانی اظهار کرد: ستاد های تبلیغاتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نیز در شهرستان های بجنورد، شیروان ، اسفراین و فاروج فعال هستند.

وی همچنین از تشکیل ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در بجنورد مرکز استان خبر داد و گفت: 3 نامزد دیگر تاکنون ستادی را در استان تشکیل نداده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه با توصیه به حفظ حرمت ها و رعایت مر قانون از سوی مسئولین ستادهای انتخاباتی و طرفداران آنان گفت: تاکنون تخلفی از سوی ستاد های انتخاباتی و هواداران کاندیداها در استان گزارش نشده است.

ایرانی به آغاز مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا یک هفته قبل از برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون برخی از کاندیداها در فضای مجاز اقدام به تبلیغات کرده اند که از سوی پلیس فتا و دستگاه قضایی رصد می شود و در صورت تخلف برخورد قانونی انجام می شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات در فضای مجازی از سوی کاندیداها تبلیغات زود هنگام تلقی می شود، افزود: تا این لحظه تخلف حاد مشاهده نشده و چند مورد فقط به تذکر شفاهی اکتفا شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری وپنجمین دوره شوراها 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک