جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ساعت ۰:۲۷

اینجا چراغی روشن است/آفتاب مهربانی بر سر خانواده بجنوردی

خانه ای بود در ناظرآباد خاکستری، سرد و خاموش. امروز خانه همانجاست، اما رنگ امید بر دیوارهای دل ساکنانش نشسته، چراغ‌های خانه روشن است و لب‌های اهل خانه خندان. حالا مادرنگرانیش از زخم های سیاوش کم شده است، دخترش چرخ خیاطی دارد و شوهرش هم ده روز به مرخصی آمده است.
اینجا چراغی روشن است/آفتاب مهربانی بر سر خانواده بجنوردی,

به گزارش عصر اترک، بعد از شناسایی سیاوش توسط قرارگاه خادمان ولی نعمتان انقلاب اسلامی که تحت نظر مجمع ادوار بسیج دانشجویی تشکیل شده است و رسانه ای شدن آن توسط پایگاه خبری عصر اترک و روزنامه اتفاقیه، با عنوان " کودک ۵ ساله بجنوردی با زخم هایی که حتی دیدنش برای خیلی ها توصیه نمی شود" چشمه کمک های خیرین استان و کشور جوشیدن گرفت و همه دست به دست هم دادند تا اکثر مشکلات این خانواده و معلول کوچک آنان حل شود.

 

 

هم اکنون بعد از رسانه ای شدن مشکل خانواده سیاوش، علاوه بر کمک های نقدی خیرین ، کمک های از قبیل خرید یک دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و سردوز، خرید گاز خوراک پزی و تخت خواب، تعمیر و نوسازی یخچال، تهیه فرش و لوازم منزل به طور کامل انجام شده است.

 

 

از همه مهمتر سیاوش با کمک یکی از خیران عزیز و گمنام توسط تیم پزشکی مجرب ویزیت و پانسمان کانفیل جهت پرشدن و بهبود زخم های بسترش انجام شده و با سرعت قابل توجهی رو به بهبود است.

همچنین یکی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان و یکی از پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد دیداری با خانواده بیمار داشته و ضمن ویزیت بیمار اعلام کرده است  این کودک به علت بیماری که دارد دچار بی اختیاری در دفع است و لازم تا پرستاری به صورت مداوم به او رسیدگی کند تا زخم هایش بهبود یابد و در صورت نیاز به ویزیت، این اقدام از طرف دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان انجام می شود.

 

 

ناگفته نماند بعد از بازدید مسلم محمد یاران، دادستان بجنورد از این خانواده ،مرخصی ویژه 10 روز جهت پیگیری مشکلات خانواده و سیاوش برای پدرش صادر شده و پدر می تواند 10 روز در کنار خانواده باشد.

امروز می توان گفت با دستهای مهربان شما خیران عزیز و بوجود آمدن اشتغال پایدار برای این خانواده دیگر یک خانواده احیا شده است و مشکلاتش به طور زیربنایی در حال مرتفع شدن است.

 

 

وقتی کمک می کنیم، دیوارها به مهربانی تکیه می دهند و محکم می شوند، دلی گرم می شود و لبی می خندد، دنیا با دستهای ما ساخته می شود و گرما با قلب ما می آید، برای ساختن دنیا از همین حوالی خودمان آغاز کنیم، راه دوری نمی رود .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1395/11/06
0
3
احسنت بر شما بسیجیان ولایی. بسیجی یعنی یاور محرومان بودن دل ولایت رو خوشحال کردید
نام :
ایمیل
نظر
+ | 1395/11/06
0
1
خداخیرتون بده که مرام علی در وجود تان هست++++++
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک