جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ساعت ۲:۵۱

ادای احترام مردم خراسان شمالی به آتش نشانان+ تصاویر

در تجمع مقابل ایستگاه مرکزی آتش نشانی بجنورد، شیروان و اسفراین مردم با روشن کردن شمع به شهدای آتش نشانی ادای احترام کردند و برای نجات یافتن آتش نشانان زیر آوار دعا کرده و احساسات خود را نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو ابراز کردند.

به گزارش عصر اترک ، شامگاه جمعه ایستگاه های مرکزی سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شهرستان های خراسان شمالی میعادگاه مردمی بود که با جان و دل در آیین یادبود شهدای آتش نشان به پاسداشت رشادت و قهرمانی های این قشر خدوم و زحمتکش حضوری پرشکوه داشتند، شهادت تعدادی از آتش نشانان در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران اگر چه اندوه بار است اما بار دیگر حماسه‌ای از فداکاری آتش نشانان در صحنه خدمت آفرید به نحوی که ایران به تحسین فداکاری و جانفشانی این عزیزان ایستاد.

 آئین همدردی با خانواده های شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان به میزبانی ایستگاه های مرکزی شهرستان های خراسان شمالی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن همدردی با خانواده های آتش نشانان شهید، با روشن کردن شمع و قرائت فاتحه، یاد و خاطره این قهرمانان را گرامی داشتند و برای نجات یافتن آتش نشانان زیر آوار دعا کردند.

 

 

 

 

 

 

 

ادای احترام مردم اسفراین 

 

 

 

 

 

 

ادای احترام مردم شیروان

 

 

/انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک