پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ساعت ۰:۱۳
در اجرای برنامه عملیاتی حوزه درمان در کشور

دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه نخست را کسب کرد

در اجرای برنامه عملیاتی حوزه درمان در کشور دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه نخست را کسب کرد.
دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه نخست را کسب کرد,

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، قائم‌مقام معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ارزشمندی که در سال جاری در وزارت بهداشت و درمان تأکید شد، تعریف برنامه‌های استراتژیک، حرکت بر اساس برنامه عملیاتی، انطباق و پایش فعالیت‌ها، بر اساس انتظارهای تعریف‌شده است و امیدواریم با استمرار آن شاهد پویایی بیشتر دانشگاه‌ها باشیم.

عبدالخالق کشاورزی، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حوزه معاونت درمان، بر اساس چشم‌انداز و سیاست‌های کلان وزارت بهداشت و برنامه عملیاتی طراحی‌شده از سوی مدیران ستادی، تلاش ویژه‌ای برای اجرای فرآیندهای درون‌سازمانی، انجام شده است.

وی یکی از اصل‌های ضروری در هر سازمان را تدوین برنامه‌های استراتژیک و حرکت در مسیر مشخص و بر اساس برنامه عملیاتی مصوب دانست و ادامه داد: در حوزه معاونت درمان دانشگاه، روسا و کارکنان ادارات با تشکیل نشست‌های منظم و هماهنگی با مرکز سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی تحول اداری، نسبت به اطمینان از اجرای برنامه‌های مربوطه، اهتمام ورزیده و این مهم در سطح بیمارستان‌های تابعه، عملیاتی شده است.

کشاورزی، عینی کردن آثار و نتایج ارزشمند برنامه‌های عملیاتی برای ارائه خدمت به مراجعان و ایجاد زمینه پایش شفاف مراکز بر اساس رسالت سازمانی، انعکاس پیشنهادهای عملیاتی معاونت درمان دانشگاه به وزارت بهداشت بر اساس جمع‌بندی‌های صورت گرفته و استفاده از تجربه‌ها و پیشنهادهای روسا و مدیران بیمارستان‌ها برای عملیاتی‌تر کردن برنامه‌ها را ازجمله برنامه‌های عملیاتی عرصه درمان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نام برد.

انتهای پیام/2448/و

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک