پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ساعت ۳:۰
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تاکید کرد:

لزوم توجه جدی به معضل حاشیه نشینی بجنورد

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی نیزدرگیر معضل حاشیه نشینی است، گفت:  باید به عنوان یک مسئله مهم به آن ورود پیدا کرد و کارگروه های  اجتماعی فعال شوند.
لزوم توجه جدی به معضل حاشیه نشینی بجنورد,

به گزارش عصر اترک، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در جلسه مجمع بسیج اقشار خراسان شمالی ضمن تسلیت درگذشت یار دیرین امام (ره) و رهبر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: همه انقلابیون همچنان با قوت و قدرت همه و  با درک صحیح از راه امام ، شهیدان و مقام معظم رهبری در راه رسیدن به اهداف عالیه هر آنچه در توان دارند، بکار بگیرند.
سردار مرتضوی اظهار کرد: هرجا تفکر و مدیریت وحضور بسیجی در صحنه ای که نیاز انقلاب است ، وجود داشته باشد می تواند مسیر انقلاب را هموارتر بکند و در نهایت الگو موفقی را برای سایر دستگاه های اجرایی نظام صادر کند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: اگر ما توفیق بیابیم این رهنمودها را به درستی عملیاتی کنیم حتما می توانیم در جهت پیش برندگی انقلاب اسلامی بسیار موثر باشیم .
وی افزود: بنا به فرموده رهبری داشتن هیات های اندیشه ورز نیاز امروز جامعه است و تاکید بر این موضوع و ابلاغ آن نشان دهنده اهمیت موضوع است.
وی گفت : باید هیات های اندیشه ورز در استان شکل گیرد و از مجموع فرهیختگان بسیجی استان شرایطی را فراهم کنند با توجه به ضرورت زمان از این همدلی نهایت بهره را ببریم.
سردار مرتضوی از حاشیه نشینی به عنوان معضلی که امروز گریبانگیر اکثر شهرهای بزرگ است، نام برد و گفت: در گزارشی که ریاست جمهور به مردم دادند 11 میلیون نفر به عنوان حاشیه نشین مطرح کردند که عدد واقعی شاید بسیار بالاتر از این رقم باشد.
وی ادامه داد: مرکز استان خراسان شمالی نیز از این موضوع مستثنی نیست به عنوان یک مسئله مهم باید به آن ورود پیدا کرد و کارگروه های  اجتماعی فعال شوند. 
فرمانده سپاه استان از سبک زندگی اسلامی  به عنوان دیگر موضوع اساسی و مهم در استان برشمرد که در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفته است و مجمع بسیج استان این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی تاکید کرد: باید از موازی کاری ها پرهیز شود چراکه  یکی از معضلات و بعضا یکی از خطا های راهبردی در بعضی از دستگاه های اجرایی دلیل تراشی و هزینه کردهای بی مورد و به نتیجه نرسیدن اقدامات است.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک