شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۴:۳۳
ثروتی مطرح کرد :

اهدای دستگاه آپارات دیجیتال به سالن گلشن بجنورد از سوی وزارت ارشاد

نماینده مردم بجنورد،گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان از اهدای یک دستگاه آپارات دیجیتال به سالن گلشن بجنورد خبر داد.
اهدای دستگاه آپارات دیجیتال به سالن گلشن بجنورد از سوی وزارت ارشاد,سینمای بجنورد،سالن گلشن، دستگاه دیجیتال،ثروتی
موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار اترک گفت:با توجه به اینکه در حال حاضر  از سالن گلشن بجنورد به عنوان سینما در مرکز استان استفاده می شود بنابراین به منظور افزایش کیفیت خدمات دهی در این سالن با پیگیری های نمایندگان استان مقرر شد تا یک دستگاه دیجیتال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مجموعه اهدا شود.
 
وی با بیان اینکه خراسان شمالی تنها استان در کشور است که در هیچ کدام از شهرستان های ان سینما وجود ندارد،گفت: باید مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد و همچنین فرمانداران و شهرداران شهرستان ها در خصوص نبود سینما در شهرستان های استان پاسخگو باشند.
 
به گزارش اترک ، در حالی که شهرستان بجنورد جزو اولین شهرستانهایی بوده که از نعمت سینما بر خوردار بود ولی چندسالی است که به همت مسئولان تنها سینمای بجنورد نیز به دلیل فرسودگی تعطیل شده است، سینمای که بیش از 50 سال قدمت دارد.
 
بااین حال مسئولان بخاطر اینکه جای گلایه را از مردم بگیرند،سالن گلشن را که مکان اجرای تئاتر و برگزاری همایش ها و مراسم بود ، با خریداری دستگاه آپارات و نصب پرده به سینما تبدیل کردند !
 
سالنی که نمی توان نام سینما روی آن گذاشت و مردم نیز رغبتی به تماشای فیلم در سالن گلشن بجنورد ندارند زیرا استاندارهای لازم  چون صدا، تصویر و صندلی استاندارد را ندارد و فیلم ها با کیفیت نامناسب پخش می شود .
 
حال هم به امید تحقق این وعده جدید و با توجه  اینکه در بین جوانان شهرستان بجنورد طالبان فرهنگ وهنرمندان کم نظیری وجود دارد امیدواریم با همت و جدیت مسئولین مربوطه هر روز شاهد پیشرفت همه جانبه در خصوص فضا های آموزشی و فرهنگی باشیم.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک