یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۶۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ساعت ۱۳:۲۶
در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اعلام شد:

بازگشت دوباره هواپیمایی اترک به بجنورد /کمیته هوانوردی استان تشکیل شد

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: روز گذشته طی نشستی که برای رفع موانع پیش روی فعالیت شرکت هواپیمایی اترک در بجنورد برگزار شد در این نشست مصوب شد تا با اعطای وام به این شرکت برای خرید هواپیماهای جدید، این شرکت دوباره فعالیت پروازی خود را در فرودگاه بجنورد از سر بگیرد.
بازگشت دوباره هواپیمایی اترک به بجنورد /کمیته هوانوردی استان تشکیل شد,

سید مهدی رزاز، مدیر فرودگاه بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: روز گذشته نشستی با حضور استاندار، مدیران بانک های استان همچنین شرکت هواپیمایی اترک به منظور رفع موانع پیش روی شرکت هواپیمایی اترک برای فرودگاه بجنورد برگزار شد.
رزاز اعلام کرد: در این نشست سرانجام مصوب شد تا از سوی بانک های عامل استان وامی برای خرید دو یا سه فروند هواپیمای جدید مسافربری رده متوسط ( 50 تا 90 صندلی مسافری ) به این شرکت هواپیمایی اختصاص داده شود تا این شرکت پس از خرید این هواپیماها دوباره خدمات پروازی اش را در فرودگاه بجنورد آغاز کند.
وی در ادامه افزود: بانک های عامل استان بر اعطای وام به این شرکت هواپیمایی اعلام موافقت کردند.
افزون بر این، وی یادآور شد: این شرکت نیز قول موافق بر انجام چند پرواز در طول هفته از فرودگاه بجنورد به تهران تا زمان خرید هواپیماهای جدید را به استاندار داد.
رزاز درپاسخ به این سوال که با خرید این هواپیماهای جدید آیا انجام پروازها از فرودگاه بجنورد چارتری انجام خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: برای انجام پروازهای چارتری نیاز است که مشوق های بیشتری را آماده سازی کنیم تا این شرکت هواپیمایی به انجام پروازهای چارتری موافقت کند.
وی افزود: تا آماده سازی یسته های تشویقی برای این شرکت، انجام پروازها پس از خرید هواپیماهای جدید به صورت برنامه ای انجام خواهند شد.
در عین حال، مدیر فرودگاه بجنورد از تشکیل کمیته هوانوردی در استان نیز خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته مشکلات پروازی استان، تکمیل پروژه های در حال اجرای فرودگاه بجنورد، افزایش پروازها، ایجاد پروازهای شبکه ای از این فرودگاه و دیگر مشکلات مرتبط با فرودگاه و انجام پروازها با حضور مسئولان داخل و خارج استانی بررسی خواهند شد تا راهکارهایی برای رفع این مشکلات اتخاذ شوند.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
کوروش | 1395/08/23
0
0
با توجه به اینکه فرودگاه بجنورد بین المللی شده و از سال ها قبل قول پروازهای خارجی داده شده این وعده چرا محقق نمی شود
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک