دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۲:۲۲
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

مراسم استقبال از شهید گمنام فردا در بجنورد برگزار می شود

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خراسان شمالي گفت: همزمان با سالگرد شهادت صادق آل محمد(ص) مراسم استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام بعد از ظهر فردا در بجنورد مرکز استان برگزار می شود.
مراسم استقبال از شهید گمنام فردا در بجنورد برگزار می شود,شهید گمنام+ تشییع شهید+ استقبال از شهید
سرهنگ احیامحمد اميري، مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: براساس برنامه مراسم استقبال از اين شهيد گمنام فردا ساعت 18 و 30 دقیقه از ميدان شهيد تا مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.
امیری اضافه کرد: همزمان با سوگواري شب شهادت امام جعفر صادق (ع) شب وداع با اين شهيد فردا شب در مسجد انقلاب مركز خراسان برپا مي‌شود.
سرهنگ امیری اظهارکرد: مراسم بدرقه شهید ساعت 7 صبح روز سه شنبه از محل اداره کل حفظ آثاراستان تا ورودی شهر آشخانه برگزار می شود.
مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خراسان شمالي اضافه کرد: مراسم استقبال از شهید در شهرستان آشخانه صبح روز سه شنبه برگزار می شود.
امیری با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید گمنام در پايگاه پدافند هوايي شهرآباد در شهرستان مانه و سملقان تششیع و تدفین خواهد شد،گفت: مراسم شب وداع با شهيد در مسجد پايگاه پدافند هوايي شهيد خسروي شهرآباد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار مي‌شود.
وي پايان‌بخش اين برنامه‌ها را تشييع و خاكسپاري اين شهيد گمنام در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه اين هفته اعلام كرد.
وی خاطر نشان کرد: با تدفین این شهید گمنام در شهرستان آشخانه شمار شهدای گمنامی که در خراسان شمالی دفن شده اند به 45 شهید رسیده است.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک