شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۳۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ساعت ۹:۱۷
من عاشق محمدم (ص)

اجتماع عاشقان محمدی در امام زاده حمزه الرضا (ع) شیروان

اجتماع من عاشق محمدم (ص) در آستانه امام‌زاده حمزه رضا (ع) شیروان برگزار شد.
اجتماع عاشقان محمدی در امام زاده حمزه الرضا (ع) شیروان,عاشقان محمد (ص)+امام زاده حمزه الرضا (ع)+اترک نیوز
به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان، اجتماع من عاشق محمدم (ص) همزمان با سراسر کشور و به‌منظور محکوم نمودن اهانت به ساحت مقدس رسول مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) با حضور دوستداران و علاقه‌مندان به آن حضرت در آستانه مقدسه امام‌زاده حمزه رضا (ع) شیروان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلیمن اسماعیل محمدزاده در این اجتماع گفت: پیامبر اسلام (ص) پیامبر مهر و مهربانی است و قبل از اینکه به پیامبری مبعوث شود همه او را به عنوان محمدامین (ص) می‌شناختند.
وی افزود: غیرت و تعصب دینی من و شما چیست؟ این اهانت‌ها یک آزمایش جهت مسلمانان است تا ببینند تا چه اندازه پای دین خودآگاهانه ایستاده‌اند.
دبیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد شیروان بیان داشت: هدف دوم از این اهانت‌ها جلوگیری از انتشار دین مبین اسلام است چراکه بیشترین گرایش مردم در اروپا و آمریکا در همین ده سال اخیر اتفاق افتاده است و الان هم که می‌بینید دین اسلام در حال فراگیر شدن هست و دشمنان اسلام باید بساط خود را جمع نمایند.
محمدزاده با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) گفت: امروز مسلمانان باید زمان خود را بشناسند و بدانند که چه چیزی در کمین آن‌هاست تا با آن مقابله نمایند و وظیفه من و شما در قبال این اتفاقات چیست؟ و کسی که می‌گوید من عاشق پیامبرم (ص)، این عاشق برای معشوقش چه‌کاری باید انجام بدهد؟
وی در پایان تصریح نمود: اولین کاری که باید انجام داد این است که افکار پیامبر اکرم (ص) را خوب بفهمیم و پس از آن خوب عمل نماییم و اگر می‌خواهیم ثابت کنیم که عاشق حضرت محمد (ص) و دین اسلام هستیم باید در انجام واجبات و ترک محرمات آگاهانه و با بصیرت و شناخت زمان خود عمل نموده و خطرات زمان و مکان خود را بهتر شناخته و با عاشق شدن به پیامبر اکرم (ص) در ایشان ذوب شویم.
اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی پور، قرائت زیارت حضرت رسول (ص)، قرائت اشعار در مدح پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) توسط شاعر اهل‌بیت محمدرضا عابدین زاده و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود. 
این اجتماع به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان و با مشارکت هیئت‌امنا و خدام افتخاری آستانه مقدسه امام‌زاده حمزه الرضا (ع) برگزار شد.
 
انتهای پیام/ حسینعلی ظفری
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک