شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ساعت ۱۳:۷
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

هدف ما شهر سالم و شهروند سالم است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین گفت: هدف ما شهر سالم و شهروند سالم است.
هدف ما شهر سالم و شهروند سالم است,

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، در این دیدار که در دفتر شهرداری برگزار شد، حمیدرضا شرکا، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین، بیان داشت: امروزه بحث سلامت به‌عنوان یک مقوله همگانی و تأثیرگذار در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و دانشکده با تعاملات محیطی در سلامت روان و جسم مردم نیز فعالیت مشترک دارند به‌طوری‌که دانشکده باهدف شهروند سالم و شهرداری شهر سالم  خدمت می‌کنند گفت: بیشترین موضوع در مسائل مشترک بین شهرداری و دانشکده در حوزه مدیریتی است که افزایش هم‌افزایی می‌تواند در مدیریت مسائل مشترک اثرات مثبت داشته باشد.

وی عنوان کرد: احداث پروژه‌های جدید و توسعه فضای واحدهای فیزیکی تحت‌نظر دانشکده یکی دیگر از مسائلی است که  نیازمند تعامل دوسویه با شهرداری اسفراین است.

مهران مهربان، سرپرست شهرداری شهرستان اسفراین، با اشاره به مسائل مشترک و همکاری‌های دو مجموعه در حوزه‌های مختلف حقوقی و اداری، ارتباط این دو دستگاه خدمت‌رسان را مطلوب ارزیابی کرده و از زحمات تمامی مدیران دانشکده در حفظ حقوق عامه و رضایت مردم عزیز اسفراین، قدردانی کرد.

سرپرست شهرداری اسفراین، همکاری و همراهی با دانشکده علوم پزشکی برای توسعه فعالیت‌های حوزه سلامت و خدمت به مردم شهرستان را از اولویت‌های مهم شهرداری بیان کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه سلامت از نظر دولت و نظام اولویت مهم تلقی می‌شود لذا، سلامت از نظر شهرداری هم یک اولویت مهم تلقی می‌گردد و در این راستا شهرداری تا حد توان، امکانات و ظرفیت از هیچ کمکی به دانشکده و تأمین سلامت مردم شریف اسفراین دریغ نکرده و در خصوص خدمات دانشکده به مردم در حد توان مساعدت خواهد کرد.

در ادامه، نشاط اظهار کرد: ثمره تعاملات و گفتگوها باید منجر به هدفی شود که در نهایت، خدمت به مردم و توسعه شهر را به دنبال داشته باشد و لازم است در سایه این تعاملات، امور مربوطه در حداقل زمان ممکن انجام شود.

وی حل مشکلات شهرستان را منوط به هم‌فکری و همکاری دانست و اضافه کرد: مشکلات در همه شهرها وجود دارد؛ ولی در شهرهایی که هم‌فکری و تلاش ادارات و همکاری مردم  وجود داشته مشکلات بسیار سریع حل شده و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های زیربنائی انجام‌گرفته است.

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک