دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ساعت ۰:۶

 برگی از زندگی شهید محسن سبحانی

محسن سبحانی فرزند حسین در سال ۱۳۴۱ در روستای ینگه قلعه بجنورد به دنیا آمد و ۱۲ اسفندماه سال ۶۲ در عملیات والفجر ۶ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 برگی از زندگی شهید محسن سبحانی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محسن سبحانی فرزند حسین در سال ۱۳۴۱ در روستای ینگه قلعه بجنورد به دنیا آمد و ۱۲ اسفندماه سال ۶۲ در عملیات والفجر ۶ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 شهید سبحانی فردی سربه‌زیر و سر براهی بود علاوه بر درس‌خواندن به پدرش در کشاورزی و دامداری کمک می‌کرد به قرائت قرآن علاقه زیادی داشت بسیار فردی خوش‌برخورد و خوش‌اخلاق بود از قبل سن تکلیف واجبات را انجام می‌داد.

 برای خدمت به اسلام وارد ارتش شد تا از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند از آغاز جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشت و به‌عنوان فرمانده دسته با افراد تحت امرش به مبارزه با هجوم دشمنان اسلام می‌پرداخت.

 در جبهه بااخلاق اسلامی با افراد زیر دست برخورد می‌کرد نهایت ۱۲ اسفندماه سال ۶۲ در عملیات والفجر ۶ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشیع در گلزار شهدای بجنورد به خاک سپرده شد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک