دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ساعت ۹:۲۱
جانشین انتظامی شهرستان اسفراین:

سرقت در اسفراین ۵۵ درصد کاهش یافت

جانشین انتظامی شهرستان اسفراین از کاهش ۵۵ درصدي وقوع سرقت از ابتداي طرح نوروزي نسبت به مدت مشابه سال قبل در اين شهرستان خبر داد.
سرقت در اسفراين ۵۵ درصد کاهش یافت,

سرهنگ سيد سعيد عزيزي در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي اقدامات مجموعه شهرستان با طرح‌هاي هدف‌مند به منظور تامين امنيت شهروندان و پيشگيري از وقوع جرائم به ويژه سرقت شاهد کاهش سرقت از ابتداي طرح نوروزي تاکنون بوده‌ايم.  

وي با اشاره به کاهش ۵۵ درصدي وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل از ابتداي طرح نوروزي، افزود: در پي اقدامات فعال در اين بازه زماني با افزايش ۸۰۰ درصدي کشف و ۴۰۰ درصدي دستگيري‌ها در زمينه سرقت مواجه بوده‌ايم.

اين مقام انتظامي تقويت گشت‌هاي انتظامي و همکاري خوب مردم را رمز موفقيت در پيشگيري از سرقت برشمرد.

 عزیزی تصريح کرد : مهمترين اولويت برنامه‌اي پليس، اقدامات پيشگيرانه انتظامي از وقوع جرائم بر مبناي همکاري و تعامل با مردم است.

جانشين انتظامي شهرستان اسفراين حضور مستمر پليس در ايام نوروز را گامي موثر در پيشگيري از وقوع جرائم به ويژه سرقت دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در طول شبانه‌روز براي برقراري امنيت و آرامش شهروندان در تلاش هستند.
وی خاطرنشانکرد: شهروندان ضمن همکاري با پليس به هشدارهاي انتظامي توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک