یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ساعت ۹:۱۱
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مانه و سملقان:

میش اوریال مصدوم به پارک پردیسان منتقل شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مانه و سملقان گفت: طی اطلاع یکی از دامداران منطقه حفاظت شده قرخود مبنی بر مشاهده یک میش اوریال که از ناحیه پای راست دچار شکستگی و قطع عضو شده بود محیطبانان به منطقه مورد نظر اعزام شدند و میش را به اداره شهرستان سملقان منتقل کردند.
 میش اوریال مصدوم به پارک پردیسان منتقل شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمونی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی، کاظم شاکری افزود: با هماهنگی اداره دامپزشکی، معاینه و اقدامات درمانی اولیه بر روی پای میش قرار گرفت و میش جهت نگهداری و ادامه اقدامات درمانی به پارک پردیسان باباامان بجنورد منتقل شد.

وی با بیان اینکه این میش باردار است، افزود: ادامه اقدامات درمانی و نگهداری و تیمار حیوان مصدوم در مرکز استان و با همکاری اداره کل دامپزشکی و کارشناسان اداره نظارت بر امور حیات‌وحش پیگیری خواهد شد.

شاکری با بیان اینکه علت این حادثه مشخص نیست، اظهار داشت: از علاقمندان به حیات‌وحش درخواست می‌شود در صورت مشاهده حیوانات مصدوم از نزدیک شدن به آنها اجتناب کرده و مراتب را به محیط بانی‌ها، ادارات حفاظت محیط زیست و یا سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک