شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ساعت ۲۰:۱۱

ترافیک در جاده‌های خراسان‌شمالی روان است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: اکنون ترافیک در تمامی محورهای استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است.
ترافیک در جاده‌های خراسان‌شمالی روان است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، سرهنگ رحمان اسپیدکار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: پلیس راه در طرح نوروز با حضور در جاده ها تلاش دارد تا سفر ایمن برای مسافران رقم بخورد در این زمینه از رانندگان انتظار می رود برای جلوگیری از حادثه، پس هر ۲ ساعت رانندگی خودرو را به مدت ۱۵ دقیقه متوقف کرده و استراحت کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی درباره اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی برای تردد کامیون ها در جاده های استان گفت: تردد تریلر و کامیون از دیروز آغاز شده و بر این اساس تردد این ناوگان از ساعت هفت تا ۲۲ در محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید، جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است، این ممنوعیت امروز نیز در این محور اعمال می شود.

وی گفت: این محدودیت های ترافیکی در روزهای اول تا چهارم همچنین یازدهم تا چهاردهم فرودین ماه از ساعت هفت تا ۲۲ در محور مزبور اعمال می شود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی برای کامیون ها و تریلر ها برای تامین و ارتقای ایمنی جاده ها انجام می شود.

وی اظهار کرد: همچنین تردد تمامی محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کرده اند در تمامی محور های برون شهری از ساعت هفت روز ۲۴ اسفندماه تا ساعت هفت پنجم فروردین ماه و از ساعت هفت نهم فروردین ماه تا ساعت هفت چهاردهم فروردین ماه ممنوع است.

سرهنگ اسپیدکار خاطرنشان کرد: این محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی، فاسدشدنی، بهداشتی، کودهای شیمیایی، ضدعفونی کننده، کالاهای اساسی و یا دارای مجوز است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت عبور و مرور موتور سیکلت در جاده ها اظهار کرد: تردد انوع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در آزادراه ها و بزرگراه ها ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از رانندگان انتظار می رود برای تامین ایمنی تردد جاده ها همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک