شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ساعت ۱۹:۵۸
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان خبر داد:

ثبت نام ۸۹۰ خانوار مددجوی بهزیستی شیروان در طرح نهضت ملی مسکن

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان گفت: ۸۹۰ خانوار از افراد دارای معلولیت و زنان بدسرپرست تحت پوشش این نهاد حمایتی در شیروان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
ثبت نام ۸۹۰ خانوار مددجوی بهزیستی شیروان در طرح نهضت ملی مسکن,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، علی اکبرآرام رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان اظهارکرد: اطلاعات این افراد جهت ثبت برچسب بهزیستی و بهره مندی از تسهیلات و کمک های بلاعوض ویژه ای که دولت برای این قشر در نظر گرفته شده است به استان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا عقد تفاهم نامه احداث ۷۲ واحد مسکونی با بنیاد مسکن در جهت تامین مسکن خانوارهای حداقل دو عضو معلول در محله کوی وحدت که در مرحله تامین اعتبار در غالب طرح نهضت ملی مسکن است انجام شد.

آرام عنوان کرد: امسال به منظور تامین مسکن این قشر، با جذب اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ۹۵ خانوار شامل ۱۸ خانوار روستایی و ۷۷ خانوار شهری کمک هزینه ساخت و خرید مسکن پرداخت شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان شیروان گفت: همچنین عقد تفاهم نامه احداث ۴۸ واحد مسکن با بنیاد برکت در جهت تامین مسکن خانوارهای دو عضو معلول در محله کوی وحدت انجام شده که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد تاکنون مبلغ ۲۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای این پروژه جذب شده است.

آرام افزود: امسال ۴۸ واحد مسکن مهر در کوی وحدت شیروان، احداث و تکمیل و تحویل توانخواهان این شهرستان شد.

بهزیستی شیروان سه هزار و ۷۰۲ معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۴۷ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، هزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک