شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ساعت ۱۸:۵۲
رئیس اداره سوادآموزی شیروان:

۹۰ درصد تعهد سوادآموزی در شیروان خراسان‌شمالی محقق شد

رئیس اداره سوادآموزی شیروان‌گفت: تعهد سوادآموزی در این شهرستان امسال یک‌هزار و ۴۵ نفر در رده سنی ۴۹ تا ۱۰ سال ابلاغ شده بود که ۹۰ درصد آن محقق شد.
۹۰ درصد تعهد سوادآموزی در شیروان خراسان‌شمالی محقق شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، حسین خدابخشی رئیس اداره سوادآموزی شیروان اظهارکرد: امسال ۲۳۸ نفر در دوره سواد آموزی، ۳۳۵ نفر در دوره انتقال و ۳۵۳ نفر در دوره تحکیم سواد آموزی شیروان جذب شدند.

وی با بیان اینکه جذب سوادآموز در برنامه های دوره تحکیم و انتقال بیش از هدفگذاری محقق شده است، افزود: هدفگذاری و جذب در دوره انتقال ۱۲۹ درصد و در دوره تحکیم ۱۰۵ درصد افزایش داشت.

رییس اداره سوادآموزی شیروان بیان کرد: اکنون ۷۲ آموزش دهنده و آموزشیار به شکل خرید خدمات آموزشی و در قالب برون‌سپاری با اداره نهضت سوادآموزی همکاری می کنند.

خدابخشی با اشاره به اینکه حق الزحمه آموزش دهندگان براساس میزان قبولی سوادآموزان پرداخت می شود، گفت: آموزش دهندگان به ازای قبولی هر فرد در دوره سوادآموزی ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، دوره انتقال ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار ریال و دوره تحکیم ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال دریافت می کنند.

وی یادآور شد: نرخ باسوادی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال در این شهرستان خراسان شمالی ۹۷.۲ درصد است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک