شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ساعت ۱۸:۴۳

کاهش ۹/۲ درصدی سرقت در خراسان‌شمالی

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم اداره کل دادگستری خراسان‌شمالی از کاهش ۹.۲ درصد در این استان خبر داد.
کاهش ۹.۲ درصدی سرقت در خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام علی یوسفی معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم اداره کل دادگستری خراسان‌شمالی در نشست خبری در ۲۶ اسفندماه اظهار کرد: تعداد پرونده‌های ضرب و جرح در استان سال گذشته ۵۲۶۸ و امسال ۶۴۰۴ فقره بود که رشد ۲۱ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های مربوط به تهدید امسال ۲۱ درصد افزایش داشته است، گفت: تعداد پرونده‌های تهدید سال گذشته ۳۳۶۷ فقره و امسال ۴۲۸۱ فقره بوده است.

به گفته او، تعداد پرونده‌های کلاهبرداری سال گذشته ۲۴۴۴ فقره و امسال ۳۵۷۱ مورد بود که رشد ۴۶.۱ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تصادف در استان ۲۲ درصد افزایش داشته است، افزود: تعداد پرونده‌های تصادف سال گذشته ۳۱۴۹ و امسال ۳۲۱۸ فقره بوده است.

یوسفی به پرونده‌های حوزه خانواده نیز اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های طلاق توافقی سال گذشته ۸۵۹ و امسال ۶۳۵ مورد بوده که کاهش ۲۶.۱ درصدی داشته و تعداد پرونده‌های طلاق به درخواست زوج، سال گذشته ۳۰۴ و امسال ۲۱۱ فقره بوده که کاهش ۳۰.۶ درصدی داشته است. پرونده های طلاق به درخواست زوجه پارسال ۱۴۴۸ مورد و امسال ۹۱۳ فقره بوده که کاهش ۳۶.۹ درصدی داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم اداره کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: امسال با تلاش‌های انجام‌شده از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی جلوگیری شد که مجموع نیروهای آن ۱۵۰ نفر بوده است. علاوه بر آن، چهار واحد تولیدی احیا شدند و برای ۸۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

یوسفی تصریح کرد: سن خودکشی در این استان کاهش یافته است که در حال بررسی عوامل بروز این مشکل هستیم تا بتوانیم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک