یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ساعت ۱۰:۵۸
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های مانه و سملقان تشریح کرد؛

جزئیات طرح کالابرگ مرحله دوم

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های مانه و سملقان گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از روز جمعه هجدهم اسفندماه با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.
جزئیات طرح کالابرگ مرحله دوم,

روح الله کاویانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار کرد: طرح کالابرگ مرحله اول از ۱۷ بهمن‌ماه تا ۱۷ اسفندماه بود و مرحله دوم این طرح از ۱۷ اسفندماه شروع شده و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه اعتبار دارد و مرحله سوم از ۱۷ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت شارژ خواهد شد.

 کاویانی تصریح کرد: در طرح فجرانه مرحله دوم هر نفر ۲۲۰ هزار تومان می‌تواند مابه‌التفاوت کالا را خرید کند به این صورت که یک خانواده ۴ نفری ۸۸۰ هزار تومان مابه‌التفاوت خرید کالا دارد که می‌تواند از فروشگاه‌هایی در سطح شهر که این موارد برایشان فعال است، خرید کند.

 وی افزود: مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳ مربع با تلفن همراه سرپرست خانوار استعلام بگیرند و از میزان سهمیه خود مطلع شوند همچنین نرم‌افزار شما، نرم‌افزاری است که امکان استعلام و مشاهده فروشگاه‌های طرف قرارداد و استعلام باقی‌مانده حساب و همچنین لیست خرید را برای مردم فراهم آورده است.

 کاویانی گفت: مردم می‌توانند فقط ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله گوشت، مرغ، ماهی، ماکارونی، حبوبات و... را خرید کنند و فروشگاه‌ها می‌توانند به میزان هر نفر ۲۲۰ هزار تومان کالابرگ بدهند.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های مانه و سملقان تصریح کرد: هر نفر باید حداقل ۷۴۰ هزار تومان خرید کند که با این طرح به‌جای ۷۴۰ هزار تومان، ۲۲۰ هزار تومان مابه‌التفاوت کالا می‌شود و ۵۲۰ هزار تومان توسط فرد پرداخت می‌شود.

کاویانی در جواب خبرنگار در خصوص اینکه اگر فردی فقط خواست همان ۲۲۰ هزار تومان را خرید کند،اظهار کرد: این طرح مابه‌التفاوت خرید کالا است و باید برای استفاده از آن ۵۲۰ هزار تومان توسط فرد پرداخت شود تا از این تخفیف ۲۲۰ هزارتومانی بهره‌مند شود.

 وی در ادامه گفت: برخی طرح‌ها از جمله طرح یسنا یا مادران شیره نیاز به آورده ندارند و کارت خودبه‌خود شارژ می‌شود؛ ولی سازوکار این طرح جدید متفاوت است و هرگونه تخلف از سوی فروشگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک