یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ساعت ۱۰:۵۴

رویداد سفره سالم و نسل سالم برگزار شد

صبح امروز رویداد علمی تغذیه و کنترل بیولوژیک، حفظ محیط‌زیست سفره سالم و نسل سالم با حضور اساتید استانی و مسئولین شهرستانی و کشاورزان در سالن ارشاد شهرستان سملقان برگزار شد.
رویداد سفره سالم و نسل سالم برگزار شد,

به گزارش عصر اترک صبح امروز رویداد علمی تغذیه و کنترل بیولوژیک، حفظ محیط‌زیست سفره سالم و نسل سالم با حضور اساتید استانی و مسئولین شهرستانی و کشاورزان در سالن ارشاد شهرستان سملقان برگزار شد.

 در این برنامه دکتر علی صادقی با موضوع پایش ماهواره‌ای، سیستم‌های ماهواره‌ای در کشاورزی به ارائه مطالبی در خصوص پایش خصوصیات زمین‌های کشاورزی توسط ماهواره‌ها از راه دور پرداخت و فواید ماهواره‌ها در کمک به تسهیل کشاورزی و پایش زمین‌ها را بیان کرد.

 همچنین مهندس علیرضا نوری کارشناس ارشد کشاورزی پایدار با موضوع تغذیه کشاورزی در باغات و مزارع از کشت بیولوژیک و لزوم توجه به‌سلامت در کشت محصولات پرداخت و همچنین سید زهیر حسینی (مجری پروژه‌های گلخانه‌ای) و ابراهیمی شورابی (کارشناس ارشد گیاه‌پزشکی) از دیگر میهمانان بودند که در خصوص احداث سیستم‌های نوین گلخانه‌ای و کنترل بیولوژیک آفات و بیماری‌های باغات و مزارع هریک به مواردی کاربردی پرداختند.

 برگزاری نمایشگاه محصولات ارگانیک و کودهای بیولوژیک و توزیع بروشورهای سواد رسانه‌ای و تقدیر از فعالان عرصه تغذیه سالم از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

 این رویداد به همت معاونت علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بسیج سازندگی شهرستان و جهاد کشاورزی با حضور و استقبال کشاورزان برگزار شد.


انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک