شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ساعت ۱۱:۲۳
فرمانده سپاه الغدیر یزد:

بسیج در تولیدات رسانه‌ای موفق بوده است

فرماندهی سپاه الغدیر یزد گفت: بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم که همه استان‌های کشورمان و جوانان پرشورمان، با نشاط، با انگیزه و نسبتاً با تجربه را به این رویداد فرستاده بودند.
 بسیج در تولیدات رسانه‌ای موفق بوده است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، سرتیپ‌دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرماندهی سپاه الغدیر یزد در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: در راستای پنجمین‌ رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج هستیم، همه مردم عزیز ما مستحضر هستند ما درگیر جنگ ترکیبی با استکبار جهانی هستیم که پایه‌ی این جنگ رسانه و تولیدات رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم که همه استان‌های کشورمان و جوانان پرشورمان، با نشاط، با انگیزه و نسبتاً با تجربه را به این رویداد فرستاده بودند، یکی از کارهای بسیج همین شناسایی و کشف این جوانان و آموزش این عزیزان است.

زارع‌ کمالی افزود: یکی از کارهای خوبی که در این رویداد قابل مشاهده بود، حس همدلی و هم‌افزایی نوجوانان و جوانانمان بود و افرادی که نسبت به نظام و مسائل استان خود آشنا هستند و تولید محتوا می‌کنند.

فرماندهی سپاه الغدیر یزد درباره تفاوت این رویداد با رویدادهای سالهای قبل گفت: یکی از ویژگیهای این رویداد با سال قبل این هست که جوانان حاضر در این رویداد نسبت به سال قبل درباره مسائل روز کشور باتجربه و آگاه‌تر هستند که این امر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شاخص کرده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک