دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۳:۳۴
حلالی:

سبک بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم تغییر کرده است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم با تغییری که در سبک و نوع بازی خود در نیم فصل دوم ایجاد کرده عملکردش حرفه‌ای‌تر و شرایطیش بهتر شده است.
سبک بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم تغییر کرده است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اسماعیل حلالی در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس اظهار کرد: خریدهایی که پرسپولیس در نیم فصل دوم داشته متناسب با نیازهای تیم بوده و عملکرد خریدها راضی کننده و بسیار خوب بوده است.

وی گفت: در چند بازی که پرسپولیس در نیم فصل دوم انجام داده سبک و نوع بازی آنها یک مقدار تغییر کرده و تیم‌های حریف کمتر می‌توانند به سبک بازی بازیکنان پی ببرند. این نشان می‌دهد که خریدهای ما در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول و سال‌های گذشته شرایط بهتری داشته‌اند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در گذشته کمتر بازیکنی داشتیم که به راحتی موقعیت به وجود آورد اما با خریدهایی که در پرسپولیس صورت گرفته این مشکل رفع شده و سبک جدیدی از بازی را در تیم پرسپولیس شاهد هستیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که به نظر شما سبک بازی پرسپولیس با اوسمار عوض شده است؟ افزود: اوسمار چون یک سال و نیم با تیم پرسپولیس کار کرده و شناخت کافی به بازیکنان دارد و نسبت به گذشته سبک بازی پرسپولیس تا حدودی تغییر کرده و بازیکنان در بازی کارهای خاصی انجام می‌دهند به طوری که اگر در گذشته تیم‌های حریف به نوع بازی پرسپولیس شناخت داشتند با تغییرات انجام شده و با ورود بازیکنان جدید سبک بازی آنها در هر بازی تغییر کرده و این روند خوبی است تا تیم‌های حریف آگاهی لازم را به نوع برنامه پرسپولیس نداشته باشند.

حلالی در پایان تاکید کرد: در نیم فصل دوم سبک بازی پرسپولیس نسبت به گذشته تا ۳۰ درصد تغییر کرده و رفته رفته نوع تاکتیک، حمله و نوع بازی آن تغییر می‌کند و در هر بازی با برنامه جدیدی وارد میدان می‌شود که این امر سبب سردرگمی تیم‌ها در نوع بازی پرسپولیس می‌شود. قطعا این روند، در آینده موفقیت پرسپولیس رقم خواهد زد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک