دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۹:۲۸

از قهرمانی آسیا تا کارگری در کابیت سازی!

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در پیست و جاده با بیان این که هاشم کندی با بلایی که سر دوچرخه سواران پارا آورد آن را نابود کرد، گفت: همین دوچرخه سواران پارا از سال ۲۰۱۸ تا به الان آبروی فدراسیون را خریده‌اند.
از قهرمانی آسیا تا کارگری در کابیت سازی!,

به گزارش عصراترک، مهدی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دریافت ۱۰ میلیون تومان از فدراسیون دوچرخه سواری، اظهار کرد: قبل از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، کمیته ملی پارالمپیک به حساب فدراسیون دوچرخه سواری برای هر یک از دوچرخه سواران اعزامی به هانگژو مبلغ ۳۸ میلیون تومان برای خرید مکمل و تجهیزات واریز کرد که فدراسیون دوچرخه سواری در ابتدا منکر چنین پولی بود که بعد از رسانه‌ای شدن موضوع مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حسابم واریز کرد که البته معلوم نیست فدراسیون دوچرخه سواری مابقی پول را چه زمانی می‌خواهد پرداخت کند.

وی با اشاره به نتیجه نگرفتن تیم دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا پیست، اظهار کرد: فدراسیون دوچرخه سواری همیشه پشت مدال‌های پارا خود را قایم می‌کرد این بار که دوچرخه سواران پارا را اعزام نکرد، هیچ مدالی هم کسب نکرد. هاشم کندی قبل از اعزام تیم به هندوستان گفته بود که می‌خواهیم تیم کیفی به این رقابت‌ها اعزام کنیم؛ معنی کیفی بودن تیم را فهمیدیم. سال گذشته که به این مسابقات اعزام شده بودم در پیست و جاده موفق به کسب مدال طلا شدم اما این دوره با نبود دوچرخه سواران پارا این قدر مدال کسب کردند که مدال زده شدند.

این دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در پیست و جاده خاطرنشان کرد: هاشم کندی با بلایی که سر دوچرخه سواران پارا آورد آن را نابود کرد. وی معتقد بود چون مدال پارا برای فدراسیون ارزش ندارد برای همین دوچرخه سواران را به مسابقات پیست اعزام نکرد در حالی که همین دوچرخه سواران پارا آبروی این فدراسیون را از سال ۲۰۱۸ تا به الان با کسب مدال خریده‌اند.

محمدی افزود: آیا مزد من ورزشکاری که از سال ۲۰۱۸ تاکنون برای فدراسیون دوچرخه سواری مدال کسب کرده‌ام این بود که بعد از ۱۲ سال کار حرفه‌ایی به قهرمانی آسیا اعزام نشوم و به خاطر هیچ چیزی کنار گذاشته شوم.

وی گفت: مبلغ ۵۵ میلیون تومان قبل از هانگژو از جیب خود برای خرید مکمل و تجهیزات دوچرخه هزینه‌ کردم و فدراسیون بعد از رسانه‌ای شدن تنها ۱۰ میلیون به حسابم واریز کرد، دیگر خجالت می‌کشم که دنبال مابقی پولم از فدراسیون باشم. در حالی که غفور کارگری قبل از هانگژو دستور پرداخت این پول را داده بود که به حساب فدراسیون دوچرخه سواری واریز شود.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره در دوچرخه سواری فعالیت دارید یا خیر؟ افزود: وقتی ارزشی برای مدال پارا قائل نیستند و به پارالمپیک نیز اعزام نمی‌شویم بعد از ۱۲ سال ورزش حرفه‌ای در دوچرخه سواری فعالیت نمی‌کنم و برای تامین معاش در یک کابیت سازی کارگری می‌کنم که البته درآمدم از دوچرخه سواری بیش‌تر است و دیگر محتاج کسی نیستم.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک