یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ساعت ۱۸:۲۳
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان:

فعالیت ۵۰۰ غرفه در نمایشگاه‌های بهاره خراسان‌شمالی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی از آغاز فعالیت نمایشگاه بهاره در شهر شیروان خبرداد و گفت: نمایشگاه بهاره در سایر شهرهای استان نیز به زودی دایر می‌شود.
فعالیت ۵۰۰ غرفه در نمایشگاه‌های بهاره خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک به نقل از ایسنا، حسین حاجی بگلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان شمالی به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان در ۵۰۰ غرفه دایر می شود.

وی افزود: ۲۵۰ غرفه از ۵۰۰ غرفه نمایشگاه های بهاره استان مربوط به شهر بجنورد است که از ۱۷ تا ۲۵ اسفندماه در محل بازار روز امام رضا(ع) گشایش می یابد.

 حاجی بگلو یادآور شد: فرمانداری های بجنورد، اسفراین، فاروج و آشخانه نیز برای برپایی نمایشگاه بهاره اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم در نوروز در این نمایشگاه عرضه می شود، اظهار کرد: مردم می توانند اجناس و مایحتاج شب عید و ماه مبارک رمضان را با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه ها تامین کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: قیمت اجناس نمایشگاه در کمیته نرخ‌گذاری بررسی و رصد شده است و بازرسان در طول فعالیت نمایشگاه بر نحوه عرضه اجناس نظارت دارند.

وی افزود: همچنین امسال تنها اصناف دارای پروانه کسب در نمایشگاه حضور دارند، از این رو نظارت ها و رسیدگی به شکایت های احتمالی به آسانی امکانپذیر است.

حاجی بگلو گفت: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه مستقیم‌ کالا، فروش فوق العاده هم به وسیله کسبه دارای مجوز از اتاق اصناف انجام می شود و شهروندان می توانند مایحتاج خود را زیر قیمت بازار در قالب فروش فوق العاده تهیه کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک