یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ساعت ۱۸:۱۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی:

رتبه هفدهم خراسان‌شمالی در شاخص نرخ تورم سالانه کشوری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی گفت: رتبه خراسان‌شمالی در تورم سالانه اکنون به جایگاه هفدهم در بین استان‌های کشور رسیده است.
رتبه هفدهم خراسان‌شمالی در شاخص نرخ تورم سالانه کشوری ,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک، مرتضی بهزادفر در تشریح دستاورد اقتصادی خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش که توسط مرکز آمار ایران منتشر شده، رتبه استان از جایگاه چهارم به لحاظ تورم سالانه در ابتدای امسال، اکنون به جایگاه هفدهم در بین استان‌های کشور رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با اشاره به روند کاهشی نرخ تورمی استان تصریح کرد: شاخص تورمی استان در حال نزدیک شدن به میانگین کشوری است و این روند با هم افزایی صورت گرفته در تیم اقتصادی استان امکان پذیر شده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس آخرین گزارش که از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه پایش شاخص‌های ملی امنیت سرمایه‌گذاری منتشر شده، خراسان شمالی همچنان جایگاه سوم خود را در حوزه شاخص امنیت سرمایه‌گذاری در سطح ملی حفظ کرده است و این نشان از شرایط و بستر مناسب استان در این زمینه است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک