یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۱۱:۲۶
امام جمعه شیروان گفت:

مشارکت در انتخابات مطالبه‌گری را افزایش می‌دهد

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای از مدیران و مسئولان مطالبه‌ی کار و تلاش بیشتر و عمل جهادی خواهند داشت.
مشارکت در انتخابات مطالبه‌گری را افزایش می‌دهد,

حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است که یکی از جلوه‌های آن حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ‌تر و باشکوه‌تر باشد؛ قطعا پشتوانه مردمی بیشتری خواهد داشت.

وی در خصوص برکات و دستاوردهای حضور مردم در انتخابات افزود: قطعا حضور پرشور مردم برکاتی اعم از قوت یافتن مدیران جمهوری اسلامی در عرصه داخلی دارد که باعث خدمت بهتر و بیشتر آنان می‌شود و در عرصه خارجی مشروعیت یافتن نظام جمهوری اسلامی را بالا و باعث ناامیدی دشمنان ما خواهد شد.

رئیس شورای زکات شهرستان شیروان گفت: با تلاش‌هایی که دشمن در خصوص کمرنگ شدن حضور مردم داشته تا در لوای کمرنگ شدن حضور مردم فشارهای بین المللی خود را زیاد کنند، قطعا ناکام خواهد ماند.

امام جمعه شیروان ادامه داد: هرچه حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی و پای صندوق‌های رای پررنگ‌تر باشد موجب کمتر شدن فشارهای بین‌المللی می‌شود تا انقلاب اسلامی بتواند در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی با قوت و قدرت بیشتری عمل کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان درباره‌ی پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: پیام حضور مردم این خواهد بود که در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌ها باید ثابت قدم بود و با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه داد.

امام جمعه شیروان افزود: البته مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای اعلام خواهند داشت که از مدیران و مسئولان مطالبه‌ی کار و تلاش بیشتر و جهادی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مشکلات و گلایه‌مندی‌های متعددی وجود دارد اما هیچ‌گاه باعث نخواهد شد که مشکلات این چنینی، مردم دست از آرمان‌ها، ارزش‌ها و ولایت فقیه بردارند و تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) پای این انقلاب ثابت قدم خواهند ماند.

وی ادامه داد: تقاضای ما از مردم این است که در مسیر رفع مشکلات، عزت و عظمت بیشتر و بهتر انقلاب اسلامی باید حضور حداکثری پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان شیروان در پایان خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رای به همه‌ی دشمنان انقلاب اسلامی این است که مردم خودشان انقلاب اسلامی را ایجاد و همیشه درپی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خواهند بود.

 

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک