یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۸:۲۵
فرماندار شهرستان شیروان:

۱۵۷ شعبه اخذ رأی در شیروان تعبیه شده است

فرماندار شهرستان شیروان گفت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۱۵۷ شعبه اخذ رای تعبیه شده که ۹۴ شعبه آن ثابت و ۶۳ شهبه آن سیار است.
۱۵۷ شعبه اخذ رأی در شیروان تعبیه شده است,

دولت اسماعیل‌زاده، فرماندار شهرستان شیروان روز جمعه در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: در دوره قبلی انتخابات، ۱۴۰ صندوق رأی در شهرستان شیروان وجود داشت که با تمهیدات صورت گرفته در دوره جدید با ۱۱ درصد افزایش، ۱۵۷ شعبه اخد رأی (۹۴ شعبه ثابت و ۶۳ شعبه سیار) تعبیه شده است.

وی با بیان این‌که مردم می‌توانند با شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهی‌نامه و کارت پایان خدمت در هر شعبه، رأی بدهند،تاکید کرد: در هر شعبه ۲ صندوق اخذ رأی، یکی برای مجلس خبرگان رهبری و دیگری برای نماینده مجلس شورای اسلامی وجود دارد و به منظور تسهیل در روند انتخابات در هر شعبه ۱۵ نیروی آموزش دیده پیش‌بینی شده است.

رئیس هئیت اجرایی شهرستان شیروان افزود: ۸۵ صندوق رای شهری و ۷۲ صندوق رای روستایی است و از ۲۵ فرایند انتخابات، ۲۴ مورد آن در شهرستان شیروان به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان شیروان ادامه داد: از تعداد ۲۴ داوطلب تأئید نهایی شده اخیرأ ۶ نفر از ادامه رقابت در انتخابات انصراف دادند و داوطلبین شهرستان شیروان به ۱۸ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور مردم و آحاد و قشرها در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان و خنثی سازی برنامه‌های آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد لذا از تمام مردم می‌خواهیم در انتخابات به همراه خانواده و رفقا شرکت کنند.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک