شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ساعت ۱۲:۵
فرماندار شهرستان سملقان:

دشمن برای یک درصد کاهش آرا سرمایه‌گذاری کرده است

فرماندار شهرستان سملقان گفت: اکنون حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و دشمن بر یک درصد کاهش آرا سرمایه‌گذاری کرده است که در این صورت خود را به هدف‌هایش نزدیک‌تر می‌بیند.
دشمن برای یک درصد کاهش آرا سرمایه‌گذاری کرده است,

جواد بهادری، فرماندار شهرستان سملقان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به کارشکنی و دخالت بیگانگان در قبل از انقلاب اسلامی اظهارداشت: در زمان قبل از ملی‌شدن صنعت نفت و بعد از آن با ایجاد فتنه جدایی دین از سیاست دوباره ایران تحت تسلط انگلیس قرار گرفت و بعد از سال ۱۳۳۲ آمریکای انگلیسی بر ایران اسلامی تسلط یافت .

 وی افزود: در آن زمان توسط رسانه‌هایی که در اختیار داشتند رادیو و تلویزیون با انتشار اخبار دروغ باعث کشتار مردم می‌شدند و وقایع را وارونه به مردم می شناساندن و حق و باطل جایشان عوض شده بود.

 بهادری به جریان روی کار آمدن بازرگان و اعمال فشار سیاسی آن زمان اشاره کرد و گفت: زمانی بازرگان برکنار شد که ضربه خود را زده بود و چهره خود را آشکار ساخته بود و همچنین سرکار آمدن بنی‌صدری که از جنس انقلاب بود؛ ولی در اصل خائن به‌نظام و انقلاب بود و در نهایت توسط خود مردمی که انتخابش کردند عزل شد.

 وی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: چه دلیلی داشت که هنوز انتخابات تمام نشده جلوی تریبون رسانه ملی، فردی خود را برنده انتخابات معرفی کند؟

 وی با اشاره به پدیده شوم کرونا که در همه جهان آمد؛ ولی تحت‌فشار رسانه‌ها و تکرار و تکرارها فقط در ایران اسلامی مدارس تعطیل شد، گفت: مگر دانش‌آموزان در کشورهای دیگر بیمار نمی‌شدند؟ چرا مغازه‌ها توسط غربی‌ها غارت شد؛ ولی همچنان مدارس دایر بود؟

 وی در ادامه به آسیب‌های تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: وقتی فرزندان ما دو سال محیط برای تخلیه هیجانات خود نداشتند و از سوی دیگر به لطف آموزش مجازی دشمن به‌آسانی بر ذهن و فکر آنها نفوذ کرده بود، آتش‌زدن بانک و مغازه و.... امری بعید نبود.

 وی به جنگ‌های روانی دیگر از جمله تبلیغ تک‌فرزندی اشاره کرد و اظهارداشت: اکنون زوج‌های جوان برخی حتی یک فرزند هم ندارند؛ ولی وقتی در جامعه غربی‌ها نگاه می‌کنیم تعدد فرزندان در بین آنها بسیار رواج دارد برعکس نسخه‌ای که برای ما پیچیده‌اند و توسط رسانه‌ها القا می‌کنند.

 بهادری به صف‌های طولانی نان و مرغ و واکسن اشاره کرد و افزود: همه فتنه‌ها را به یاری خداوند پشت سر گذاشتیم و اکنون حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و دشمن بر یک درصد کاهش آرا سرمایه‌گذاری کرده است که در این صورت خود را به هدف‌هایش نزدیک‌تر می‌بیند.

 فرماندار شهرستان سملقان تأکید کرد: در موضوع انتخابات رقابت سالم، سلامت و امنیت انتخابات و مشارکت قوی مورد تأکید است و باید همگی نقش خود را برای تحقق این مهم به انجام برسانیم.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک