یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۴:۱۴
معاون خدمات شهری شهرداری شیروان‌ خبرداد:

امحاء تخلفات انتخاباتی توسط ۲ تیم

معاون خدمات شهری شهرداری شیروان گفت: ۲ تیم متشکل از ۳۰ نفر روزانه تخلفات انتخاباتی صورت گرفته در سطح شهر را امحاء می‌کنند.
امحاء تخلفات انتخاباتی توسط ۲ تیم ,

علی بُلخَن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گفته، برای شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها در ۸۰ نقطه از شهر به مساحت ۴۸۰ مترمربع در مکان‌هایی که تراکم جمعیت و رفت‌وآمد مردم زیاد است، مشخص و کد کاندیداها که توسط فرمانداری اعلام شده بر روی آن‌ها هک گردیده است.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته از سوی ستادهای انتخاباتی که نسبت به زیبایی منظر شهر بی‌ مهری‌هایی صورت گرفته و رعایت لازمه را نداشتند، از کاندیداها تقاضا داریم نسبت به این عمل که کمتر از ۴۸ ساعت تا زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی باقی مانده توجه کنند تا زیبایی و تمیزی شهر خدشه‌دار نشود.

بلخن گفت: از بابت گروه های امحاء شهرداری، شهر را به دو قسمت ضلع غربی و ضلع شرقی  تقسیم کرده‌ایم که در هر قسمت از سطح شهر ۱۵ نفر فعال است که جمعا ۳۰ نفر گروه امحاء داریم و ۲۰ نفر هم برای پاک‌سازی مقابل ستادهای انتخاباتی و مواردی که رعایت نشده‌اند، وجود دارد تا شهری زیبا داشته باشیم.

انتهای خبر/ احسان حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک