یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ساعت ۱۱:۶
رئیس دانشگاه پیام‌نور شیروان:

تبلیغات محیطی روشی برای ایجاد شور انتخاباتی است

رئیس دانشگاه پیام‌نور شیروان گفت: در زمان اندکی که تا انتخابات باقی‌مانده، فقط از طریق تبلیغات می‌توان شور انتخاباتی را ایجاد کرد.
 تبلیغات محیطی روشی برای ایجاد شور انتخاباتی است,

حسین ناهیدی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» در خصوص حضور حداکثری مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: در زمان اندکی که تا انتخابات باقی‌مانده، فقط از طریق تبلیغات می‌توان شور انتخاباتی را ایجاد کرد؛ ولی در بلندمدت و برای دوره‌های بعد، تنها چیزی که مردم به آن تکیه و بر اساس آن در انتخابات شرکت می‌کنند؛ این است که این انقلاب و نظام را از خودشان دانسته و باید بتوانیم آن را پررنگ‌تر کنیم.

ناهیدی اظهار کرد: اعتماد مردم به‌نظام، مدیران و مسئولین و شفافیت‌ها مخصوصاً در مسائل اقتصادی برای مردم بیشتر شود حضور حداکثری در انتخابات را شاهد هستیم زیرا مردم برای این نظام خون داده‌ و به‌راحتی از آن نمی‌گذرند و این وظیفهٔ مدیران و مسئولان است که اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کنند.

وی گفت: انتخاب اصلح بر اساس این است که اطلاعات کافی و شفافیت در اختیار رأی‌دهندگان قرار بگیرد و مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شیروان تأکید کرد: چنان که در علم آمار اصلی وجود دارد مبنی بر آن که هرچقدر نمونه‌ای که برمی‌داریم و از آن استنتاج آماری انجام می‌دهیم بزرگ‌تر باشد، دقت آن استنتاج آمار بیشتر خواهد بود، پس در انتخابات نیز هرچه حضور مردم بیشتر باشد و در کنار آن اطلاعات کافی و شفاف در اختیار مردم قرار گیرد انتخاب اصلح اتفاق می‌افتد.

ناهیدی در این باره که مردم چگونه می‌توانند انتخاب درستی داشته باشند، گفت: بخشی از کار را شورای نگهبان با بررسی‌های کامل در خصوص رفتار کاندیداها و موارد مشکوک یا ناسالم انجام داده و حذف کرده است و مابقی آن وظیفه مردم است که با پرس‌و‌جو از منابع معتبر و اطلاعات کافی از کاندیداها و درخواست کارنامه و برنامهٔ آن‌ها برای عملکرد خود، انتخاب درستی را داشته باشند.

مصاحبه از: احسان حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک