شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ساعت ۷:۴۰
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:

۵۹ نفر در آزمون استخدامی بهزیستی خراسان شمالی جذب می‌شوند

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: چهارهزار و ۳۰۰ نفر از جامعه هدف در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند که سهمیه این استان ۵۹ نفر است.
۵۹ نفر در آزمون استخدامی بهزیستی خراسان شمالی جذب می‌شوند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از ایرنا، محسن توحیدی مقدم اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی ویژه معلولان از ۲۹ بهمن‌ماه تا ۹ اسفندماه سال جاری انجام می‌شود و متقاضیان از این فرصت برای استخدام استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این آزمون سهمیه سه‌درصدی برای گروه هدف اعمال می‌شود، گفت: ۳۱ نفر سهمیه در بجنورد، ۱۱ نفر در شیروان، ۶ نفر در مانه و سملقان، هشت نفر در اسفراین، یک نفر در گرمه و ۲ نفر در جاجرم است.

 توحیدی مقدم با بیان اینکه بیش از ۱۱۷ هزار نفر زیرپوشش این سازمان حمایتی در استان قرار دارند، افزود: از این تعداد؛ ۲۵ هزار نفر معلول و این افراد دارای معلولیت‌های جسمی و حرکتی، بینایی، شنیداری، روانی مزمن و صوت و گفتار هستند.

 وی تصریح کرد: اینک تلاش می‌شود تا با ایجاد شغل برای خانواده‌های گروه هدف درآمد پایدار ایجاد شود که در این راستا نیاز به مشارکت و کمک خیران و سازمان و دستگاه‌ها است.

 ۱۱۷ هزار و ۴۱ نفر از جمعیت یک‌میلیون‌نفری خراسان شمالی زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

 ۲۵ هزار و ۶۸۳ نفر معلول در این استان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۸۳ نفر معادل ۴۰ درصد معلولیت‌های جسمی و حرکتی هستند.

 خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از مردم آن در روستاها سکونت دارند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک