شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۹:۵۴

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، ملی و مذهبی سملقان برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، ملی و مذهبی شهرستان سملقان با رویکرد برنامه‌ریزی جشن‌های نیمه شعبان برگزار شد.
جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، ملی و مذهبی سملقان برگزار شد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، ملی و مذهبی شهرستان سملقان با رویکرد برنامه‌ریزی جشن‌های نیمه شعبان در دفتر امام‌جمعه شهر آشخانه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد امام‌جمعه و با حضور فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین دستگاه‌های مربوطه شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد امام‌جمعه شهر آشخانه در این جلسه ابتدا اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی «عج» تبریک گفت و در ادامه با اشاره به وظیفه این ستاد در مناسبت‌های مذهبی گفت: فرصت‌های ارزشمندی در این مناسبت‌ها وجود دارد که استفاده مناسب و بجا از این مجالس و محافل، قطعاً اثربخش خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: جشن‌های نیمه شعبان بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ انتظار با تأکید بر معرفت ساحت نورانی امام‌زمان (عج) و ابعاد و مولفه‌های حکومت مهدوی است و از تمامی ادارات مرتبط با مسائل فرهنگی شهرستان خواست تا همکاری لازم در برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی در ماه شعبان را داشته باشند.

حجت‌الاسلام جواد شاهدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سملقان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، مراسم جشن محوری میلاد باسعادت امام‌زمان «عج» شنبه مورخ ۵ اسفندماه سال جاری بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل سخنرانی با رویکرد جهاد تبیین، مداحی، اجرای گروه سرود، اهدا جوایز نفیس، پذیرایی شیرینی و شام در محل مسجد صاحب‌الزمان «عج» و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر آشخانه نام برد.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک