شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ساعت ۱۰:۵۷
فرمانده انتظامی شهرستان‌های مانه و سملقان:

۳۰۰۰ مواد محترقه در شهر آشخانه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان‌های مانه و سملقان از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از یک فروشگاه در این شهرستان خبر داد.
 ۳۰۰۰ مواد محترقه در شهر آشخانه کشف شد,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از خبرگزاری پلیس، مهدی مهران‌فر اظهار کرد: باتوجه‌به ماه‌های پایانی سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خریدوفروش مواد محترقه غیرمجاز، در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر دپو مواد محترقه خطرناک در یکی از فروشگاه‌های سطح شهر آشخانه، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی مانه و سملقان قرار گرفت.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این فروشگاه ۳۳۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند، افزود: دراین‌رابطه یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه خریدوفروش مواد منفجره و محترقه به‌صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شوند، از شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک